جمعه 29 فروردین 1399 | 17:13
پازل جدید آمریکا و جریان نفوذ

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" رضا سراج تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال خود نوشت: به نظر می‌رسد هم‌افزایی و اثربخشی #جنگ_بیولوژیک با کارزار فشار حداکثری، پازل جدید آمریکا و جریان نفوذ برای تسلیم سازی ایران است.

کارزار فشار حداکثری آمریکا، تشدید جنگ در سه عرصه‌ی اقتصادی، سیاسی و شناختی است. در این کارزار، جنگ در حوزه انرژی، مالی و تجاری می‌بایست اقتصاد ایران را به لبه پرتگاه فروپاشی می‌برد. جنگ در عرصه‌های سیاسی و دیپلماتیک هم علاوه بر انزوا، اجماع سازی علیه ایران را باید محقق می‌ساخت. همچنین جنگ شناختی نیز باید منتج به تضعیف سرمایه اجتماعی نظام و به صفر نزدیک نمودن اعتماد عمومی در ایران می‌گردید. آمریکا در کارزار مذکور، تغییر محاسبات مسئولین و مردم ایران و مجبور شدن جمهوری اسلامی به مذاکره را به انتظار نشسته بود.

 

در چنین شرایطی، مقاومت ملت ایران از یک سو و آشکار شدن نشانه‌های شکست فشار حداکثری از سوی دیگر، باعث شده تا احتمالا آمریکا #جنگ_بیولوژیک را به عنوان نقطه نهایی برگزیند تا در یک پازل جدید و بسیار خطرناک، ایران چاره‌ای جز تسلیم محض نداشته باشد. در این میان، نقش جریان نفوذ کامل نمودن پازل جدید آمریکا در داخل ایران است. در مدار قرار گرفتن شبکه همکار غرب و غربگرایان برای بحرانی شدن شرایط در محیط داخلی ایران، ماموریت جریان نفوذ است.  

 

پازل جدید آمریکا و جریان نفوذ از کارشکنی در مقابل راهبرد بهداشتی درمانیِ قطع زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا و اصرار بر اجرای راهبرد انگلیسی برای مقابله با کرونا رمزگشایی می‌کند. ظاهرا غربگرایان کاملا در مدار "بحران-مذاکره" قرار گرفته‌اند.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.