یکشنبه 26 مرداد 1399 | 09:26
سردار رضایار
۴۰۰ کانون بسیج در رزمایش اهدای خون شرکت کردند
رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان گفت: پیشکسوتان بسیجی مثل دیروز با جان خودشان و اهدا قطرات خونشان به کمک نیازمندان این عرصه بیماری شتافتند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار تقی رضایار رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان روز شنبه همزمان با برگزاری رزمایش سراسری اهدا خون، ضمن بازدید از پایگاه انتقال خون ستاد سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با پیشکسوتان جهاد و شهادت این استان دیدار کرد و اظهار داشت: جوانانی که دیروز خون خود را تقدیم امنیت کشور کردند امروز در عرصه اهدای خون هم خونشان را تقدیم و شاهد صحنه ای دیگر از کمک های مؤمنانه بودیم.

وی ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان و روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، خاطر نشان کرد: با توجه به مجموعه عوارضی که ویروس منحوس کرونا در کشور ما داشته در پی آن برادران ما در سازمان انتقال خون، در گروه های مختلف خونی اعلام نیاز کردند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان اضافه کرد: از همین رو سازمان بسیج پیشکسوتان تصمیم بر این گرفت تا در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشد و با یک فراخوانی عمومی از پیشکسوتان سراسر کشور، امروز شاهد برگزاری این کمک مومنانه باشیم.

این مسئول ادامه داد: سازمان بسیج پیشکسوتان هم به منظور ترغیب و تشویق اقشار مختلف جامعه برای حضور در این امر مقدس،  به سازماندهی و حفظ انسجام پیشکسوتان جهاد و شهادت برای کمک به سلامت جامعه اقدام به برگزاری این رزمایش کرده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: همان زمانی که در سرتاسر دنیا شاهد بودیم به فروشگاه ها حمله می شد در کشور ما کمک های مؤمنانه توزیع می کردند، همزمان با جایی که کادر درمانی اعتصاب کردند، اینجا ماه ها عزیزان ما به طور  شبانه روزی در حال تلاش بودند و هستند، وقتی در غرب مردم به معدود خیریه ها هجوم بردند اینجا با هدیه های خود به خانه نیازمندها سرکشی می کردند

رضایار یادآور شد: امروز هم در عرصه پاسخ به درخواست سازمان انتقال خون، همین اتفاق افتاده و ما شاهدیم که پیشکسوتان بسیجی مثل دیروز با جان خودشان و اهدا قطرات خونشان به کمک نیازمندان این عرصه بیماری شتافتند و امیدواریم که وظیفه انسانی و ملی و شرعی خودشان را ادا کرده باشند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.