پنجشنبه 15 آبان 1399 | 09:53
بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر بمناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی 
کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر بمناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر بمناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه صادر کرد.

 


بسم الله الرحمن الرحیم 
تهدیدات و تبلیغات دولت آمریکا به قدر پشیزی نزد ملت ما ارزش ندارد. امام خمینی (ره)   13 آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان غیور ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است. تقارن این روز تاریخی  با میلاد پربرکت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) وامام جعفر صادق (ع) سال ۹۹ را بعنوان نماد  اقتدار و عظمت حیات مبارزاتی ملت بزرگ ایران، را به نمایش گذاشته و انشا الله  خفت و خاری و پشیمانی دشمنان به ویژه اهانت کنندگان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام را به دنبال خواهد داشت.
امروز بعد از گذشت قربب چهل سال از اقدام انقلابی  تسخیر لانه جاسوسی شاهد هستیم جوانان انقلابی ایران اسلامی در پیروی از منطق و عقلانیت موضع رهبر انقلاب ضمن تایید وحمایت از این اقدام همچنان مسیر و حرکت استکبار ستیزی را ادامه می دهند.
 مقاومت و ایستادگی ملت اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و محاصره اقتصادی امریکا  حقارت، سرگردانی و سرآسیمگی ابرقدرتی استکباررابنمایش گذاشته و بار دیگر در حال تجربه خفت و زبونی شکست دیگری همچون شکست در صحرای طبس است.  آمریکا با ترور سردار عزیز ما که نماد مقاومت و مبارزه با ترو ریسم بود نشان داد توطئه‌ها و تفکرات خبیثانه استکبار جهانی پایانی ندارد و از هیچ فرصتی برای دشمنی با نظام جمهوری اسلامی نمی گذرد.
اما امریکا بداند مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی و پیرو خط امام (ره) در راستای تداوم راه شهیدان گلگون کفن و حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی  منسجم تر و یکپارچه تر از قبل فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" را با بهره گیری از فضای مجازی سر می دهند  و اجازه تعدی و دست درازی به ذره ای از خاک این مرز و بوم را به دشمن نمی دهند. 
 ما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت  بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، به مستکبران جهان اعلام می‌کنیم که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار داده ایم و معتقدیم همچنان جهت مسیر استکبارستیزی باید به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار باشد و   این مسیر را ادامه راه مقدس شهدا و برگرفته از راه امامان و انبیاء الهی می دانیم.

 


کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.