یکشنبه 2 آذر 1399 | 10:04
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان بوشهر به مناسبت هفته بسیج 
سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام صادق بوشهر به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام صادق بوشهر به مناسبت هفته بسیج بیانیه زیر را  صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام صادق بوشهر به مناسبت هفته بسیج 

بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند. امام خمینی(ره) بسیج میعادگاه همه اقشار مردم با ایمان برای دفاع از انقلاب و صحنه تلاش و مجاهدت برای تحقق اهداف انقلاب وتشکیل تمدن اسلامی است. نام  و یاد بسیج تداعی کننده امنیت ، خودباوری، رشد و تعالی در سایه ایمان و فداکاری است. نقش آفرینی بسیجیان  با اخلاص و با بصیرت در حماسه دفاع مقدس و پس از آن  تلاشهای مجاهدانه این عزیزان در سنگر های مختلف فرهنگی و سازندگی و فعالیتهای مردم یاری گویای این حقیقت است که بهترین روش برای گره گشایی از مشکلات کشور اندیشه و تفکر بسیجی است.
 خدا را شاکریم که امروز اندیشه بسیجی به عنوان یک مکتب فکری و فرهنگ الهی  و عدالت خواهی و ظلم ستیزی مرزهای جغرافیای را در نوردیده و مشتاقان و علاقمندان بیشماری در اقصا نقاط عالم گرد آن جمع شده‌اند. بهترین شاهد این ادعا  محبوبیت جهانی  و بین المللی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شکست و خواری و ذلت سر کرده استکبار یعنی ترامپ جاهل و قاتل است.
 ما یقین داریم بسیجیان مخلص و با ایمان با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با فعالیت‌های مجاهدانه و مومنانه خود همواره یکی از مولفه های توانمند و اقتدار و بازدارندگی در دفاع از انقلاب و نظام خواهند بود و در ناامید سازی دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار نقش کلیدی و اساسی خواهند داشت.
 ما پیشکسوتان جهاد و شهادت که افتخار داشته ایم از ابتدای تشکیل این نهاد مقدس نام خود را در کنار نام مجاهدان  بسیجی ثبت نماییم، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج با شهدای والامقام و همرزمان بسیجی خود تجدید پیمان می کنیم و از خداوند خواهانیم که توفیق دهد چند روزه باقی مانده عمر مان را در زیر سایه مقام معظم رهبری  در مسیر دفاع از انقلاب و نظام به پایان ببریم و تا پایان عمر بسیجی باقی بمانیم. و  در فردای قیامت همراه با شهدا و همرزمان بسیجی محشور گردیم.

سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.