پنجشنبه 6 آذر 1399 | 08:29
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان قزوین به مناسبت سالروز تشکیل بسیج
سازمان بسیج پیشکسوتان قزوین به مناسبت سالروز تشکیل بسیج بیانیه صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سازمان بسیج پیشکسوتان قزوین به مناسبت سالروز تشکیل بسیج بیانیه زیر را صادر کرد:

 

"من همواره به خلوص وصفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند." (امام خمینی ره )

چه زیبا فرمود آن پدر پیر بسیجیان و چه افتخاری بالاتر و والاتر از بسیجی بودن و بسیجی ماندن، آنهم زیر بیرق ولی فقیه زمان.

بسیج، آن فرهنگ ناب و بی مانندی که نشأت گرفته از فرهنگ غنی اسلام است و پایه گذار این فرهنگِ جاودانه، شخص پیامبر عظیم الشأن اسلام صلواة الله علیه بود، که پس از سالها مهجوریت با فرمان بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) روحی تازه بر کالبد آن دمیده شد، فرهنگی که با تأسی به آن سفینه باعظمتِ انقلاب اسلامی اقیانوس بحران ها و مشکلات ایجاد شده از سوی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا را به سلامت پشت سرگذاشته است.

بسیج آن شجره طیبه ای است که اگر وجود مبارکش نبود، چه بسا اینک ملک و دین ما به یغما رفته بود و نهال نوپای انقلاب خشکانیده شده بود. فرهنگ بسیج همان فرهنگی است که دلها را به هم نزدیک می کند و کدورتها را می زداید، محرومیت از مناطق دور دست را سازندگی می کند، صحت و سلامت را به آینده سازان این مرز و بوم ارزانی می دارد، دانش ، تحصیل وعلم را در بطن جامعه ترویج می کند، و به فرمایش بزرگ بسیجی ومقتدای این فرهنگ، بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همة میدانها.

پنجم آذرماه، روز مبارکی است که بزرگداشت آن، قدردانی از کسانی است که دل در گرو این فرهنگ داشتند و دارند و جان در طبق اخلاص گذاشتند و می گذارند. فراموشمان نخواهد شد که بیشترین خونهای ریخته شده در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، از آنِ کسانی است که عنوان مبارک « بسیج» را افتخار خود می دانستند. از شهدای بزرگی که همانند علی اکبر اباعبدالله(ع)  نوجوانی را تجربه می کردند تا حبیب ابن مظاهرهایی که با تن رنجور ولی استوارخویش از حمیت ، قاموس و ناموس کشور به دفاع برخاسته بودند، جملگی تاریخ زرین انقلاب اسلامی را رقم زدند.

بسیجیان نگاه امام و بیان رهبری عزیز انقلاب یعنی همان کسانی که اهل ارتباط با خدا، اهل اخلاص در عمل، اهل کار برای رضای خدا، اهل گمنامی و بی نشانی، اهل حضور در صحنه، اهل عمل مجاهدانه، اهل زندگی شهادت طلبانه، اهل تلاش عاشقانه و مومنانه، صاحب اراده و همت بلند، پیشرو بودن و خط شکنی، دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری، آرمان‌خواهی توام با عمل‌گرایی، اهل بصیرت، دشمن شناس، نظم و انضباط ، اعتدال گرایی ، فعال و با نشاط و پاسدار خطوط فاصل اسلام وانقلاب ونظام اسلامی هستند.

و نهایتا" شجره طیبه بسیج در طول چهار دهه از حیات پربرکت خود باراهبرد مقاومت فعال به پیروزی هایی دست یافته که با محاسبات عقلانیت متکی بر وابستگی به قدرت های غربی غیرممکن می رسد ،اما با در نظر گرفتن روحیه بسیج ،همه ناممکن ها ممکن می شود .بسیج با روحیه جهادی ،عقلانیت ،عشق وپیروی از ولایت  وتوان مردمی در همه عرصه های نظامی ،اقتصادی وسیاسی بر دشمنان پیروز شده است .

ما پیشکسوتان جهاد وشهادت امروز در کسوت بسیجی که از افتخاراتمان است همواره اعلام آمادگی می کنیم تادر تمامی صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی در هر کوی وبرزن  با ندای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظلله العالی ) تا پای جان در رکاب باشیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.