چهارشنبه 8 دی 1400 | 11:57
جنجال اصلاح طلبان با رونق تجارت با همسایگان
همزمان با رونق تجارت با همسایگان اصلاح طلبان شروع به جنجال کرده اند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" دراین میان طیف مدعی اصلاح‌طلبی که مدیریت وسیاست‌ورزی‌شان باشعارمذاکره و ادعای تعامل با غرب و رونق اقتصادی طی 8 سال گذشته نتیجه‌ای جز خسارت سنگین به اقتصاد کشور و معیشت مردم به علاوه بازگشت تحریم‌ها و تحمیل هشتصد تحریم جدید دیگر نبوده است، از کارنامه4 ماهه پرباروقابل دفاع دولت رئیسی به دست وپاافتاده وطی روزهای اخیر دست به اقدامی بسیارزشت درجهت تخریب روابط شکل گرفته باهمسایگان زده‌اند.
جریان غربگراورسانه‌های وابسته به این طیف که برای هجمه به دولت رئیسی وتخطئه اقدامات وی، به شدت بی‌قرارند اخیرا خط خبری را دردستورکارخود قرار داده‌اند که به برگشت خوردن محصولات کشاورزی صادراتی کشورمان‌ اشاره دارد. این خط خبری بلافاصله توسط رسانه‌های بیگانه هم دنبال شده و در شبکه‌های اجتماعی برجسته می‌شود.
از آغاز این هفته هم موضوع برگشت خوردن سیب زمینی صادراتی ایران از ‌ترکمنستان از سوی این رسانه‌ها مطرح شد که از سوی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و‌ ترکمنستان از بن و ریشه تکذیب شد.
نکته قابل تأمل درباره این خط خبری تخریبی آن است که اغلب این اخبارازمصاحبه با افراد غیرمسئول که تخصصی ندارندوبه‌نظرمی‌رسدتنهاشنیده‌های خودرانقل می‌کنند منتشر می‌شود. رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد که خبر اشتباه برگشت خوردن سیب‌زمینی از ‌ترکمنستان را نقل کرده بود و یا عضو هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد که درباره معامله غیرمستقیم ایران باسوریه ازطریق‌ ترکیه سخن گفته بودویادبیر انجمن لوازم خانگی که درباره ممنوعیت صادرات خودروبه سوریه سخن گفته بود،تنها چند نمونه از این موارد است. افراد مذکور تنها عضو اتحادیه وانجمن هستند و بدون شک اطلاع کاملی از آخرین وضعیت تجارت ایران با کشور موردنظر ندارند.
***پروژه جدیدعلیه دولت رئیسی خرابکاری در روابط با همسایگان
این جریان رسانه‌ای خط تخریبی خودعلیه دولت سیزدهم راطورجدی دنبال می‌کندکه احتمالا بی‌ارتباط به اهتمام دولت جدید برای گسترش روابط باکشورهای همسایه و کشورهایی مانند چین،روسیه وهند نیست. به خصوص اینکه بعد ازقرارداد ۲۵ساله با چین درآستانه انعقاد قرارداد ۲۰ساله باروسیه هستیم وگمانه‌زنی‌هایی درخصوص انعقادیک قرارداد این چنینی با هندی‌ها هم در محافل اقتصادی کشور وجود دارد.
همچنین درحالی اخبارمنفی برگشت خوردن کالابلافاصله دراین رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که اخبار سفر هیئت ایرانی برای حل مشکل صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه یا کیوی به هند پوشش داده نشده یا بسیار کمرنگ‌تر از اخبار منفی است.
به همین دلیل به ‌نظرمی‌رسدانتشاربرخی اخبارخاص (از ناحیه دروغگدیان منافق غربگرا)می‌توانددرراستای بی‌اعتبارکردن کالای صادراتی ایرانی دراین شرایط خاص برای کشورباشد،ازاین رو دستگاه‌های نظارتی و امنیتی باید هرچه سریع‌تر نسبت به برخورد با این جریان خاص ورود کنند تا دیگر شاهد پخش شدن این شایعات برای بی‌اعتبارکردن کالای ایرانی وخرابکاری درروابط شکل گرفته با همسایگان نباشیم.گردآوری پیشکسوت بسیجی محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.