یکشنبه 22 اسفند 1400 | 09:55
رفتارهای متناقض اردوغان نسبت به رژیم اشغالگر قدس ماهیت نمایشی اورابرای مسلمین روشن می کند!

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس، سازمان جهاد اسلامی در واکنش به استقبال حقیرانه اردوغان از رئیس رژیم صهیونیستی در آنکار اعلام کرد ، رفتارهای متناقض مسؤلین ترکیه ماهیت نمایشی آنها را نشان می دهد
جهاد اسلامی: اسرائیل که مولودی نامشروع است ؛ چگونه ترکیه متناقض رفتار می‌کند؟!


 «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته (۱۸ اسفند ۱۴۰۰) پس از سیزده سال قطع ظاهری روابط آنکارا و تل‌آویو وارد ترکیه شد.وچناچه در تصویرمیبینیم تواضع وتعظیم واطاعت حقیرانه دربرابر رئیس رژیم اشغالگر قدس چه واقعیت مهمی را تصویرنموده است؟! این واقعیت است که مواضع موردی اردوغان را بر ملا می کند!
در همین رابطه «هیثم ابو الغزلان» دبیر کل روابط جنبش جهاداسلامی فلسطین درلبنان به وبگاه خبری «العهد» گفت، استقبال از رئیس رژیم صهیونیستی در ترکیه بشدت محکوم است.
وی تصریح کرد، گرچه ملت ترکیه همواره حمایت نامحدود خود از آرمان فلسطین را اعلام کرده‌ اما متاسفانه دولت ترکیه منافع واهداف خیالی خود را دنبال کرده و گمان می‌کند که بهبود روابط با واشنگتن ازمسیرتل‌آویو می‌گذرد اما این خطری بزرگ برای آنکاراست.
ابوالغزلان افزود، تلاش برای بازگرداندن روابط بادشمن به بهانه منفعت این کشور یا آن کشور، خیانت به قدس و فلسطین است.
«کاید الغول» عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین (جبهة الشعبیة التحریر فلسطین) هم گفت، روابط میان ترکیه و رژیم صهیونیستی علیرغم تنش‌های سیاسی ظاهری درمقاطع مختلف ، قطع نشده بوده و همکاری اقتصادی، دیپلماتیک و امنیتی ادامه داشته است. وهمین رفتار نشان می دهدکه تنشهای نمایشی برای فریب مسلمانان است!
وی افزود، نوعی تناقض در سیاست‌های آنکارا وجود دارد، دولت این کشور در زمانی که با رژیم صهیونیستی و اعضای ناتو درسیاست‌های خصمانه علیه ملت‌های منطقه همراه است،معتقد است که دروازه نزدیکی به کشورهای عربی، جذب ملت‌های آنها و نفوذ به احساسات آنها، حمایت از آرمان فلسطین است و این همان چیزی است که در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود اما درعمل خلاف آن رفتار می‌شود.«به همین دلیل است که نمایشی بودن تنشهاقطعی به نظر می رسد لذا اولا مسلمین منطقه ، بویژه مردم مسلمان ترکیه نباید فریب نمایشهای فریبنده مسؤلین خود را بخورندثانیا مسؤلین ترکیه نیز باید از تجربه سالهای گذشته تا کنون ، اتحادیه اروپا و ناتو درس بگیرند که غرب وحشی و صهیونیستها فقط از مسؤلین ترکیه سوء استفاده کرده ومی کنند نه چیز دیگر!واگرمسؤلین ترکیه ابدنبال شخصیت اثرگذارمنطقه ای هستند ازهمبستگی با ملت خود و ملتهای منطقه آن هم بصورت صادقانه میتوانند به آن برسند نه از دوستی با دشمنان مردم منطقه »
«یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی نیز گفت، «اسرائیل» مولود نامشروع حاصل از زنای میان کشورهای استعماری غرب است و هرگونه رابطه یا عادی سازی روابط با این رژیم، شرکت در جنایات آنان است.
بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی افزود، صحنه‌های استقبال از سران رژیم صهیونیستی در پایتخت‌های عربی و اسلامی که جدیدترین آن درترکیه بود،ابدا نمی‌توانند توجیه کردو نمی‌توان قبول کرد. اینها خنجرزدن به پشت ملت فلسطین و ملت‌های منطقه و آزادگان جهان است و ننگی است که برای همیشه تاازبین رفتن کامل رژیم صهیونیستی درمنطقه، بردامن وادادگان ماندگارگشته وپاک نمی‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.