یکشنبه 21 فروردین 1401 | 11:53
رژیم صهیونیستی در وضعیت احتضار

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" رعد فتحی عازم، مهندس کامپیوتر ۲۹ ساله، پنج شنبه شب ضمن انجام عملیاتی شهادت‌طلبانه در تل‌آویو، چند صهیونیست را به هلاکت رساند. رادیو اسرائیل آمار کشته‌ها را سه نفر و مجروحان را ۱۵ نفر اعلام کرد؛ اما برخی منابع رسانه‌ای شمار کشته‌ها را بالای چهارنفروحال مجروحان راوخیم گزارش کرده‌اند. جوان مهندس فلسطینی، از ساکنان اردوگاه جنین،وپدراوازافسران تشکیلات خودگردان فلسطینی بوده؛که دراین صورت،ماجرا ازنفوذ مقاومت فلسطین،حتی درعمق این تشکیلات حکایت می‌کند.رئیس‌بهایی تشکیلات خودگردان، عملیات اخیررامحکوم کردواین در حالی است که این تشکیلات، به ملت فلسطین خیانت کرده و با سرویس‌های امنیتی اسرائیل برای شناسایی رزمندگان مقاومت همکاری می‌کند.
-دقت و مرگباری سلسله عملیات چند هفته اخیر، با وجود حاکمیت شرایط امنیتی ویژه، آن هم با فاصله‌های زمانی‌ اندک و در یک منطقه جغرافیایی محدود، از استقرار و فعالیت سازمان عملیاتی خبره حکایت می‌کند. امنیت پادگانی و حکومت بر مبنای ترس، همه چیز اسرائیل برای برقرار ماندن بوده؛ اما حالا این تار عنکبوت امنیتی فرو ریخته است. ضربات پیاپی مقاومت در کف خیابان‌های تل‌آویو، بیت‌المقدس، بئرالسبع و...، صد برابر کاری‌تر و دردناک‌تر از اثر موشک‌هایی است که در آخرین جنگ، سپر موشکی «گنبد آهنین» را از اعتبار ‌انداخت و به عمق مراکز صهیونیست‌نشین رسید. به اینها، ضربات چند لایه یک سال گذشته را علاوه کنید که نشان می‌دهد جای سالم (رخنه نشده) در پیکره نظامی- امنیتی اسرائیل باقی نمانده است. این در حالی است که نفتالی بنت نخست‌وزیر اسرائیل، چند ماه قبل، از اقدام علیه ایران در قالب «مرگ با هزاران ضربه چاقو» سخن گفته بود؛ اما حالا معلوم شده که رژیم صهیونیستی در میدان واقعیت، با جنگ ترکیبی و ضربات ضربدری در عمق فلسطین اشغالی دست به‌گریبان است و با متهم کردن ایران می‌خواهد ضعف خود در مقابل مقاومت فلسطین را بپوشاند.
- اخبار تحلیل‌های منتشر شده ظرف ماه‌های گذشته، از شیرازه از هم گسیخته و آسیب پذیر رژیم اسرائیل خبر می‌دهند. انبوه گزارش‌ها، اسرائیل را در وضعیت احتضار ترسیم می‌کند؛ چند نمونه را مرور کنید:
- مایکروسافت: هکرها به اطلاعات شرکت‌‌های فناوری دفاعی آمریکا و اسرائیل دسترسی پیدا کرده‌‌اند.
- شرکت امنیت سایبری اسرائیل، هدف حمله سایبری قرار گرفت. «پورتناکس»، صدها مشتری مهم از شرکت‌‌های بزرگ مانند شرکت نظامی «اِلبیت سیستمز» را تحت پوشش دارد.
- رئیس‌دفاع سایبری اسرائیل: ما در جنگی هستیم که با سرعت نور جریان دارد. با حملات بی‌‌امان از طریق شبکه دشمنان گمنام، از ایران و بسیاری از نقاط جهان مواجهیم. این سناریوی ترسناک می‌تواند میلیارد‌ها دلار به اقتصاد ما ضربه بزند. مهاجمان سایبری در جنگ غزه، به ۲۰۰ سرور در اسرائیل نفوذ کردند.
- یعقوب ابوالقیان، سرمایه‌‌دار اسرائیلی که همراه موشه یعلون وزیر دفاع پیشین در انتخابات کنست شرکت کرده بود، به‌خاطرجاسوسی برای ایران، حبس خانگی شد. قبلا «گونن سگو»، وزیر سابق انرژی و امور زیربنایی، با اتهام مشابه، به ۱۱ سال زندان محکوم شده بود.
- آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه تجهیزات نظامی در تل‌آویو. انفجارهای مشابهی در پالایشگاه حیفا و کارخانه‌ موشک‌‌‌سازی ترومر رخ داده است.
- کشتی اسرائیلی مِرسِر استریت در سواحل عمان هدف قرار گرفت. گفته می‌‌شود این حمله، پاسخی به حمله اسرائیل علیه فرودگاه الضبعه در شهر القصیر سوریه بود.
- بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل: ایران امروز، خطرناک‌‌تر از آن چیزی است که تاکنون بوده. به‌ طور خاص در جبهه دریایی در منطقه، وضعیت بدتر است. سال گذشته بیش از پنج ضربه پهپادی به کشتی‌‌ها زده شد. ثبات در منطقه با شبه نظامیانی که صدها پهپاد در اختیار دارند، از بین می‌‌رود.
- جروزالم پست: ایران به‌‌درستی می‌‌گوید که در جنگ سایه با اسرائیل در دریا، برتری دارد.
- یونی بن ‌مناحم، تحلیلگر صهیونیست: پهپادهای ایران، سلاحی واقعاً خطرناک و منبع نگرانی همیشگی برای اسرائیل هستند. پهپادها ماهیت نبرد هوایی را در منطقه تغییر داده‌اند و نقشی مهم در نبرد ایران و متحدانش علیه اسرائیل خواهند داشت. ایران، متحدان خود در عراق، سوریه، لبنان و غزه را هم مجهز کرده است.
- شبکه صهیونیستی آی 24: ایرانی‌‌ها، تجهیزات نظامی و مخابراتی پیشرفته‌‌‌ای دارند. قدرت سایبری ایران، با آمریکا مقایسه می‌شود. آنها سالهاست به لایه‌‌‌های مختلف اطلاعاتی اسرائیل نفوذ کرده‌‌اند.
- «اورن گورن» خدمتکار خانه «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل، به اتهام جاسوسی برای ایران دستگیر شد. او با یگان سایبریBlack Shadow ارتباط داشت.
- مارتین وان کریفلد، مورخ صهیونیست: اسرائیل از هم خواهد پاشید، جنگ علیه فلسطینیان شکست خورده و در پایان آن، اسرائیل نابود خواهد شد. ارتش، به‌خاطر نادانی فرماندهان، فرار وسیع سربازان از خدمت، رواج مواد مخدر و قاچاق آن در میان نظامیان در حال فروپاشی است.
- اسحاق بریک فرمانده ارشد نیروهای ذخیره: ارتش اسرائیل، ضعیف‌‌تر از چیزی است که وانمود می‌‌شود و آمادگی ورود به جنگ با ایران را ندارد. در صورت وقوع جنگ، شاهد اصابت سه هزار موشک و صدها پهپاد با تلفات و خسارات سنگین خواهیم بود. ارتش، آماده جنگ در چند جبهه نیست. جنگ، اسرائیل را به ده‌‌ها سال قبل برمی‌گرداند. اسرائیل در مسیر نابودی است. این، پیش‌‌ بینی از روی خشم نیست، حقیقتی انکارناپذیر است.
- روزنامه ‌هاآرتص: زوال اسرائیل نزدیک‌‌تر از آن چیزی است که می‌پندارید و رفتار‌هایش، گواهی مرگش را امضا می‌‌کند. از رفتار‌های آپارتایدی ناگوار در داخل و وضعیت اجتماعی- سیاسی و ژئوپلیتیک بسیار شکننده بگیرید، تا احتمال جنگ که می‌‌تواند با شلیک هزاران موشک از چند محور، کار اسرائیل را یکسره کند.
- ضربه مهم دیگری که در جنگ ترکیبی چند ماه اخیر به صهیونیست‌ها وارد آمد، حملات سایبری گسترده بود. سازمان امنیت سایبری، از نخستین اهداف حمله مذکور بود. خبرنگار فاکس‌نیوز و روزنامه ‌هاآرتص به نقل از مقامات دفاعی گزارش دادند «این بزرگ‌ترین حمله سایبری است که تاکنون علیه اسرائیل و زیرساخت‌های آن اتفاق افتاده است».پس از عملیات چند ماه قبل مهاجمان سایبری، گروه سایبری «عصای موسی» (Moses Staff) فهرست برخی از اعضای ارتش اسرائیل و تصاویر سه بعدی از مراکز مهم اسرائیل با دقت 5 سانتیمتر را منتشر کرد. در اثر ضربات امنیتی پیاپی، سه معاون موساد، شامل بخش‌‌های جذب نیرو، فناوری و مبارزه با تروریسم استعفا کردند.گردآوری بسیجی پیشکسوت محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.