یکشنبه 28 فروردین 1401 | 09:30
فضا سازی رسانه های معاند ومنافق،وتکلیف همگانی جهادتبیین

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  نشریات ورسانه‌های طیف معاندومنافق،درباره «سیاست خارجی، وضعیت اقتصاد و عملکرد دولت»، سیر مراحل گذشته رانمی بینندو اصرار خاصی هم بر نشنیدن و نفهمیدن دارند. رسانه‌های معاند همواره حقیقت راتحریف می‌کنند وریشه تورم رابیان نکرده چنین وانمود می شود که تورم از دولت جدید است آنهاتعمد دارند به روی خود نیاورند که طرح نفاقشان ظرف 8 سال به اجرا درآمد و «دولت برجام ودیگر هیچ»، 450 هزار میلیارد تومان کسری بودجه به علاوه 1500 هزارمیلیارد تومانی (باسررسید آنی حدود 100 هزار میلیارد تومان)، صادرات نفتی زیرچندصد هزار بشکه، تورم نزدیک 49 درصد، مطالبات و معوقات انباشته، ورکود تورمی سنگین رابرجا گذاشت. تاخت وتازتورم در این روند کاهنده، طبیعی‌ترین اتفاق است که اگرظرف 8 سال نهادینه شده،ودرحال رشد فزاینده بود بدین سرعت در ظرف 8 ماه، متوقف وقابل رفع مطلق نیست.هرچند که دولت، ظرف همین 8-7ماه موفق شده ازسرعت رشد نرخ تورم بکاهد و تورم را به 42 درصد کاهش دهد.
دولت درعین حال باوجود تحویل گرفتن خزانه خالی و 450 هزارمیلیاردتومان کسری بودجه موفق شد روند استقراض و افزایش بودجه را که یکی از موتورهای مهم افزایش تورم بود، متوقف کندوضمنا صادرات ودرآمدهای نفتی رااحیاکند.درحقیقت افزایش مجدد صادرات نفت درکناربرخی تمهیدات اقتصادی دیگر - نظیرافزایش صادرات غیرنفتی و... - توانست بحران کسری بودجه را که می‌توانست تورم را به بالای 60 درصد هم برساند، مهار کند.
آنچه امروز از فشارهای معیشتی بر مردم دیده می‌شود، در واقع میوه تلخ درختی است که در قالب معطل کردن مدیریت اقتصاد کشور و به امید غرب نشستن، به بار آمد.
امادرموضوع مذاکرات، چندمسئله مطرح است که اتفاقا رسانه‌های منافق باید پاسخگو باشند و نه پرسشگر. نخست اینکه توافق برجام را - با همه اهمیتی که برای آن قائل می‌شوند - چرا آن‌قدر نامتوازن، نامعتبر و فاقد ضمانت و قابل زیر پا گذاشته شدن بستند؟ ثانیا چرا حال که عبرت‌های آن برملا شده، باز هم به احیای همان توافق (بدون تعیین تکلیف موضوع لغو تحریم و راستی‌آزمایی و تضمین معتبر) اصرار می‌ورزند؟ آیا با این رویکرد، آنها طرفدار حقوق ملت ایران هستند، یا ماموریت دارند ، نفافق رابروزوماجرا را به نفع آمریکا تمام کنند؟! نوع فضاسازی این رسانه‌ها به نحوی است که در واقع ناچاری و گزینه نداشتن طرف ایرانی را به دروغ القا می‌کنند و طبیعتا خروجی آن، تسلیم شدن دوباره درمقابل زورگویی آمریکا به روال سال 94 است؛ وحال آنکه آمریکا در موضع بسیار ضعیف‌تری نسبت به قبل است.است.
نهایتا اینکه حامیان دولت امریکا و بانیان برجام بهتر از هر کسی می‌دانند که چه بلایی به سر زیرساخت‌های اقتصاد کشور آورده‌اند(که ان شاء الله حقیقت برای مردم روشن خواهد شد) و آباد کردن آن خرابی‌ها چقدر زحمت می‌برد و زمان لازم دارد؛ بنابراین تعمدا فضاسازی می‌کنند که اولاسوءمدیریت خودرا بپوشانند، ثانیا موفقیت‌های 8 ماه دولت جدید راوارونه نشان دهند و ثالثا گویا برخی از آنها، ماموریت هم دارند که عصا زیر بغل آمریکای محکوم در مذاکرات بگذارند.درانتها از رسانه های منافق خواستاریم اگردرزمینه ردوعدم وجود450 هزار میلیاردتومان کسری بودجه به علاوه 1500هزارمیلیارد م تومانی (باسررسید آنی حدود 100 هزارمیلیارد تومان)،صادرات نفتی زیرچندصد هزاربشکه،تورم نزدیک 49 درصد، مطالبات ومعوقات انباشته،ورکود تورمی سنگین ،مدرک مستند ی دارند ارائه کنند وگرنه بدانند حقیقت به مرور روشن وخیانت وخیانتکار به لطف خداوند متعال مشخص خواهد شد. گردآوری از بسیجی پیشکسوت محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.