سه شنبه 31 خرداد 1401 | 10:46
از سوی بنیاد شهید اعلام شد؛
پایان پایش کمک‌معیشت جانبازان
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید از برقراری کمک‌معیشت سه هزار و ۵۲۷ نفر از ایثارگران فاقد شغل و درآمد جدید خبر داد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از دفاع پرس، «کامیار ثقفی» دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید در مورد برقراری کمک‌معیشت جانبازان معسر، اظهار داشت: با پیگیری ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها، سه هزار و ۵۲۷ نفر جدید از ایثارگران معزز واجد شرایط، شناسایی و پس از طی مراحل قانونی از همین ماه برای این عزیزان کمک‌معیشت برقرار شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران تعداد واجدین شرایط دریافت کمک‌معیشت حدود چهار درصد رشد داشته است، افزود: مقرر شده است این روند تا شناسایی همه واجدین شرایط و متقاضیان فاقد شغل و درآمد ادامه یابد و به محض اخذ درخواست از این عزیزان در اولین ماه نسبت به برقراری این حق قانونی اقدام شود.

دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: حدود دو و نیم درصد از ایثارگران گرامی که تاکنون کمک‌معیشت دریافت می‌کردند با توجه به اینکه طبق استعلام‌های صورت گرفته حقوق و یا از محل دیگری کمک‌معیشت دریافت می‌کنند، واجد شرایط شناخته نشدند.

ثقفی همچنین در مورد برخی والدین و همسران شهدا که تاکنون حقوق و مزایایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت نمی‌کردند نیز گفت: با مراجعه همکاران ما به ۱۰۷ نفر از والدین عزیز و همسران گرانقدر شهدا و اخذ رضایت از این عزیزان، از همین ماه نسبت به برقراری مستمری و حقوق این عزیزان اقدام شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.