چهارشنبه 19 مرداد 1401 | 12:10
اصلاح امور در دست شفافیت وشفافیت در قید بیان حقیقت

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" انسان هایی که در مقابل حقیقت حرکتی کُند دارند بمرورزمان اگر فرصتی پیداکنندبه تقابلشان شدت بیشتری می دهندچون نظام خلقت بنا بر رسوائیشان را دارد.حضرت امام حسین علیه السلام از یک منظربرای اثبات حقانیت حرکت خود طفل شش ماهه باعطش فوق العاده به میدان آورد در تمام نظام ها ومکاتب ونگرش ها این طفل گناهی نداشت موضوعی نبود که خشم دشمنان امام رابرانگیزد وبا یک طفل اگر انسانیتی در وجودشان بود مهربانی نکنند.ولی او را شهید کردندگرچه این واقعه دردرونش حقایق بسیار داردولی میران پستی وسبوعیت وحیوان بودن طرف مقابل هم میرساند.دربیانیه میرحسین موسوی حمایت ازپست ترین ،شرورترین ،بی هویت ترین افرادونظام ظالم ونسل کش صهیونیستی وجود دارد واز طرفی شرور ترین تروریست ها،پست ترین آدمکش های داعش هم از او حمایت کردند!.این خود معیار ومیزان است از کثیف ترین وغیر انسانی ترین حمایت کردن وحمایت شدن .آن ها می خواهند از یک‌سوازفتنه‌گران استفاده ابزاری کرده و آنها را به شیپور داعش و اسرائیل درداخل بدل کند وازسوی دیگر با فضا سازی، سرخوردگی عمیقی که در بدنه تندرو منافق افسادطلب به وجود آمده را باز‌سازی کنند. یکی ازسایت‌های ضدانقلاب که متعلق به هواداران میرحسین موسوی است،دیروز سه‌شنبه مطلبی را به نقل از اومنتشر کرد؛ مطلبی که حاکی از بیان ذلت ونهایت درماندگی وضلالت وگمراهی اوست. که ساختارآن،ستیز با حاکمیت، حمایت ازظلم وظالم برخوردی سخیف وناجوانمردانه علیه گروه‌های مقاومت دریمن، سوریه و... وحمایت تمام‌قداز داعش و رژیم صهیونیستی است.
پیرمرد متوهم و رهبر فرقه فتنه 88 در این بیانیه که علی‌الظاهر قرار است به‌عنوان مقدمه‌ای بر ترجمه عربی «بیانیه‌های جنبش سبز» منتشر شود، در ادبیاتی وقیحانه به ساحت شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار شهید همدانی اهانت کرده و نوشته است «آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!»
سایت‌ها و شبکه‌های اپوزیسیون و معاند از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا گرفته تا ایندیپندنت و اینترنشنال و... بیانیه فتنه‌گر ساده‌لوح را پوشش دادند واز او حمایت کردند.
اشاره میرحسین موسوی به عاشورای 88 در این بیانیه در حالی است که افکار عمومی، اقدام وقیحانه و بی‌شرمانه او و هوادارانش در هتک حرمت به ساحت اباعبدالله الحسین‌(ع) در آن سال را فراموش نکرده‌اند.
مرد شماره یک فرقه فتنه 88، نه‌فقط برای مخالفت با انتخابات 88 و یا نظام جمهوری اسلامی برخاسته بود بلکه تحت امر سرویس‌های بیگانه و به خیال محقق شدن کودتای مخملی در ایران، عناد با اصل ولایت‌فقیه و هتک حرمت ساحت اهل‌بیت‌(ع) را نشانه گرفته بود؛ عملیاتی که موجب قتل دهها نفر از شهروندان و ایراد خسارات گسترده به بیت‌المال و اموال خصوصی مردم و سلب امنیت و آرامش اجتماعی و همچنین تجری نظام سلطه و صدور قطعنامه‌های تحریمی علیه ایران شد.
دی‌ماه 88، تعدادی از اراذل‌واوباش حامی میرحسین موسوی در روز عاشورای حسینی، با حرمت‌شکنی بی‌سابقه به ساحت اباعبدالله الحسین، قلب میلیون‌ها مسلمان در داخل و خارج کشور را به درد آوردند.
چندروزبعد از آن بود که موسوی با انتشار بیانیه‌ای رسماً مسئولیت حرمت‌شکنی محاربان در روزعاشورای حسینی را برعهده گرفت و حرمت‌شکنان را، «مردان خداجوی» نامید.
میرحسین موسوی در حالی، ادبیات ناجوانمردانه‌ای را درباره شهید همدانی به‌کار می‌برد که این شهید بزرگوار آخرین سال‌های حیات خود را صرف مبارزه با داعش کرده بود و در این راه به شهادت رسید.
البته حمایت او از داعشی‌ها شاید خیلی هم تعجب‌برانگیز نبوده باشد. دی‌ماه 88 بود که گروهک تروریستی جندالشیطان به سرکردگی شرور قاتل عبدالمالک ریگی در حمایت از جنبش منافق سبز اطلاعیه‌ای صادر کرد.
حمایت و هواداری میرحسین موسوی و تروریست‌ها از یکدیگراگرچه بیشتر از یک دهه از اقدامات هنجارشکنانه و انتحاری میرحسین موسوی (در سال‌های 88 و 89) می‌گذرد اما بیانیه اخیر او و حمایتش از رژیم کودک‌کش اسرائیل، داعش و تروریست‌ها در ادامه همان اقدامات رادیکالی و حمایت‌های مسبوق به سابق او از تروریست‌ها ارزیابی می‌شود.
میرحسین موسوی، 20اردیبهشت 89 درواکنش به خبراعدام 5تروریست که هیچ ارتباطی هم به ماجرای انتخابات نداشتند،دربیانیه سراسرموهوم به حمایت ازبمب‌گذاران در شهرها و حسینیه شیرازوتروریست‌های عضو انجمن پژاک پرداخت
مردادماه 88، مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین طی پیامی رسماً به حمایت از میرحسین موسوی پرداخت و«هرگونه تعرض به میرحسین موسوی و خانواده و اطرافیان او از سوی نظام» را محکوم کرد!
حمایت تروریست‌ها از میرحسین موسوی به‌قدری مکرر، مستمر و آشکار شده بود که بیوه رجوی(مریم قجر عضدانلو ابریشمچی) چند سال بعد یعنی مردادماه 93، در گفت‌وگو با شبکه العربیه اعتراف کرد که «وقتی میرحسین موسوی خواستار رد نظام آخوندی شد، ما از او حمایت کردیم!».
«ب. ح»، عضو پاریس‌نشین یک گروهک ضدانقلابی در توصیه‌ای به مخالفان جمهوری اسلامی نوشت: «مبارزه کروبی و موسوی با جمهوری اسلامی را باید مغتنم شمرد.»
درروزهایی که میرحسین موسوی حامیان خودرابه تجمعات خیابانی دعوت وسعی می‌کرد بیداری اسلامی رامصادره به مطلوب کند،وزیراطلاعات وقت رژیم صهیونیستی صراحتاً گفت که «موسوی و همسرش روح جدیدی به آزادی بخشیده‌اند».
حمایت رژیم صهیونیستی از میرحسین موسوی به‌قدری آشکارا و علنی شده بود که در واقعه آشوب ۲۵ بهمن ۸۹ که موجی از نفرت عمومی علیه سران فتنه ایجاد کرد و به حصر آنها انجامید، مسیر حرکت و شعارهای آشوبگران همزمان با دعوت سران فتنه (به‌ویژه میرحسین موسوی)، در تارنمای وزارت خارجه اسرائیل اعلام شده بود.
فتنه‌گر منافق همان زمان در قبال شعارهای هوادارانش که علیه گفتمان حضرت امام(ره)و انقلاب بود، نه‌تنها اعلام برائت نکرد بلکه در بیانیه‌های پی درپی خود از اغتشاشگران حمایت کرد.
یکی از کارشناسان رژیم صهیونیستی طی مقاله‌ای در سایت وزارت خارجه اسرائیل اعتراف کرد پروژه راهپیمایی 25 بهمن ریشه اسرائیلی دارد و تأکید کرد که موسوی و کروبی اگرچه ظاهراً برای حمایت از مردم مصر درخواست مجوز راهپیمایی کرده‌اند اما قرار بود که در صورت صدور مجوز، شعارها علیه رژیم اسلامی ایران باشد و حمایت جمهوری اسلامی از آشوب‌های مصر محکوم شود!
شایان ذکر است، پروژه تجمع غیرقانونی بهمن 89 که به اعتراف خود آنها ریشه اسرائیلی داشت و در راستای تجزیه ایران و ایجاد جنگ داخلی بود، پروژه‌ای بود که بعدها به داعش سپرده شد که آن‌هم به لطف مدیریت رهبری نظام، بصیرت ملت ایران و مجاهدت سربازان حاج قاسم به شکست انجامید.
مطالب وقیحانه میرحسین موسوی و صورت‌بندی مقابله با گروه‌های مقاومت نشان می‌دهد که سرویس‌های اطلاعاتی وجاسوسی موسادوسیادرتهیه نسخه دیکته‌شده برای او مشارکت داشته‌اند. همان‌ها که روزی شعار «نه غزه، نه لبنان» رادرپلاکاردهای اغتشاشگران نقش و زمینه را برای اعمال تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده کردند.
شهریور 88، زمانی که گروه‌های مقاومت در غزه و لبنان با رژیم کودک کش و جنایتکار اسرائیل درگیربودند،هواداران سران فتنه ومنافق دریک راهپیمایی ساختارشکنانه، شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را سر دادند؛ شعاری که از خارج دیکته شده بود و رسانه‌های وابسته به آل‌سعودورژیم صهیونیستی درسرتیتراخباروگزارش‌های خود مستمر ومکرربه برجسته‌‌سازی آن می‌پرداختندتابه یکی ازمحوری‌ترین شعارهای فتنه‌گران تبدیل شود.
این حقیقت همواره باید درذهن مرورشود که اصل اول مقابله باباطل وایجاد زمینه موفقیت حق بیان حقیقت است سلامت نظام ودولت خدمتگذار وخدمتگزاران ملت واصلاح عوامل درخدمت همه وهمه درگروه شفافیت وآن هم در دست تبیین حقیقت است.این همان تجلی حرکت امام حسین علیه السلام است .

پیشکسوت بسیجی محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.