دوشنبه 11 مهر 1401 | 13:01
رئیس قوه قضائیه:
اگر اعتراض با فحاشی همراه باشد، دیگر اعتراض نیست/ تاکید بر رسیدگی سریع به پرونده جان باختگان اغتشاشات اخیر
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست .

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از  مشرق نیوز، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قضائی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر افزود: اعتراض یک کنش در مقابل حرف، قول یا تصمیمی است که دیگران به هر دلیلی با آن مخالف هستند که براساس اصل ۲۷ قانون اساسی پذیرفتنی است

وی گفت: اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست و با چنین رفتارهایی هنجارشکنانه‌ای برخورد جدی خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در جریان اغتشاشات اخیر برخی نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیجی و مردم جان باخته اند، که پرونده‌هایی تشکیل شده است و ضرورت دارد که این پرونده‌ها با قید فوریت رسیدگی و ضاربان آن‌ها شناسایی شوند.

وی افزود: بخش نامه‌ای هم در روزهای اخیر توسط دادستان کل کشور برای رسیدگی به پرونده افرادی که در جریان اغتشاشات دستگیر می‌شوند صادر شده که ضرورت دارد، رسیدگی‌ها با جدیت ادامه پیدا کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.