چهارشنبه 4 آبان 1401 | 10:47
حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی:
سرمایه اغتشاشگران جنجال است/ باید با راهبرد غلبه وارد جنگ شناختی شویم
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سرمایه اغتشاشگران جنجال است، آنها آبروی خودشان را بردند و اتفاقات اخیر بهترین فرصت بود تا چهره دشمن را عریان به دنیا معرفی کند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از  بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در نشست با مسئولان روابط عمومی‌های اقشار، معاونت‌های بسیج و سپاه‌های استانی، گفت: یکی از عوامل مهم موفقیت انسان در عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی زمان شناسی است. امام صادق (ع) می‌فرمایند: کسی که علم به زمان دارد، دچار محاسبات، تصمیم گیری ها و نگاه غلط نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما از نظر قرآن و منابع معرفتی در عصر غیبتی که منجر به ظهور می‌شود قرار داریم، اسلام صدر و ذیل دارد. شروع با بعثت و ختم با مهدویت است، ما در دوران بعثت، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و عاشورا نیستیم، ما در دوران غیبت قرار داریم که باسایر دوران متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی تصریح کرد: این اواخر در رسانه‌ها تعبیر جنگ شناختی را بکار می‌برند و از نظر منابع معرفتی ما طبیعی و درست است، زیرا عرصه ما عرصه شناخت است که تعیین کننده عرصه نبرد است یعنی کسی که در عرصه شناخت، عمق بیشتری داشته باشد؛ برنده میدان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: دشمن نمی‌گذارد ما در حوزه شناخت موفق باشیم، زیرا برگ برنده در مبانی معرفتی و شناختی با استدلال‌های آسمانی و سیره نبوی در دست ما است و سرمایه‌های قوی و محکمی در عرصه شناختی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اظهار داشت: در دوران طاغوت شناخت و جهان‌بینی در دست مارکسیست‌ها و جریان چپ بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: البته ما نگرانی از ایدئولوژی مارکسیسم نداریم و شهید مطهری بهترین تبیین کننده ایدئولوژی مارکسیستی بود، زیرا با استدلال‌های عقلی و دینی تمامی دسیسه‌ها و پلیدی‌های این‌جریان‌فکری را عیان کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اظهار داشت: بزرگترین مسئولیت رسانه برهم زدن فضایی است که توسط دشمن در حال برنامه ریزی است. دشمن با آشوب و گرفتن آرامش ذهنی جامعه نمی‌گذارد بین حق و باطل؛ نقطه ممیزی و نقاط روشن و امید آفرین جامعه پیدا شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: تنها سلاح جریان اغتشاشات در مقابل نظام اسلامی؛ ایجاد جریان‌های احساسی، آشوب و اغتشاش است.

وی تصریح کرد: ما زن را از نظر مبانی دینی برتر از مرد در عرصه معنویت و عرفان می‌دانیم، امپراطوری رسانه‌ای دشمن در تلاش است که با ایجاد دیواری بلند نگذارد حرف ما به مخاطب برسد.

حجت الاسلام تویسرکانی تأکید کرد: سرمایه اغتشاشگران؛ جنجال است. اغتشاشگران آبروی خودشان را بردند و اتفاقات اخیر بهترین فرصت است تا چهره دشمن را عریان و مشخص به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ما با نسل جوان ارتباط پیدا نکنیم و شناخت این جوانان از انقلاب شناخت مبتنی بر حق نباشد، دشمن با امپراطوری رسانه می‌خواهد منطق نظام اسلامی کشور عزیزمان به گوش مخاطب نرسد.

وی اظهار داشت: اینترنشنال با پول سعودی در لندن جریان اغتشاشات را در دست می‌گیرد و رسانه‌های انقلابی در شکست در میدان مقابله رسانه‌ای کشور باید فضا را در دست بگیرند، زیرا کسی که فضا در اختیار دارد در این میدان موفق است، ما باید با راهبرد غلبه وارد میدان جنگ شناختی شویم.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی تصریح کرد: باید واقع بینانه بدون منفی بافی و سیاه نمایی عرصه نبرد را ببینیم و تاکتیک انتخاب کنیم، فضای ذهنی بخشی از مردم ایران اشغال شده و این فضا را باید مثل خرمشهر بازپس بگیریم.

وی تأکید کرد: این فضا با خیانت، دروغ و جنجال توسط ایادی دشمنان انقلاب اشغال شده است. جوانان کشور عزیزمان افسران میدان نبرد هستند و باید با همین جوانان این فضای اشغال شده ذهنی را پس بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اظهار داشت: باید مانند حاج قاسمی در میدان جنگ شناختی فعالانه عمل کنیم، نباید منفعل عمل کنیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.