پنجشنبه 29 اسفند 1392 | 15:31
سرلشکر صفوی:
ایران راه اقتدار دفاعی ۱۰۰ ساله را ۳۰ ساله طی کرد
ایران راه اقتدار دفاعی ۱۰۰ ساله را ۳۰ ساله طی کرد
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: اقتدار ایران با تکیه بر استعداد و خلاقیت نخبگان و دانشمندان داخلی، توانست ظرف مدت ۳۰ سال راه صد ساله را طی کند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرلشکر سید رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح با حضور در سازمان صنایع هوافضا از دستاوردهای این سازمان بازدید کرد و در جمع مسئولان و کارکنان این سازمان، گفت: ایران توانست طی مدت 30 سال، اقتدار و قدرت تهاجمی خود را به زورگویان و استکبارجهانی نشان دهد.
 
وی ادامه داد: هر کشوری که از نظر اقتدار نظامی در سطوح بالایی قرار داشته باشد، هیچ زورگویی نمی‌تواند آسیب یا تهدیدی به آن برساند. همان‌گونه که کشور ما با داشتن جوانان غیور توانسته از این منظر خود را مقتدر نشان دهد.
 
صفوی افزود: خدا را شاکریم که رهبری شجاع و مدبر به ما عطا فرمود که نه‌تنها فرمانده کل قوا، بلکه رهبریت امت اسلامی است.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح با بیان اینکه دنیای امروز از نظر امنیت در بی‌ثباتی به سر می‌برد، گفت: نه دنبال جنگ می‌رویم و نه از جنگ استقبال می‌کنیم، اما مطمئنا خود را از لحاظ تجهیزات نظامی تقویت می‌کنیم تا هیچ دشمنی جرأت تهدید و تجاوز را به خود ندهد.
 
سرلشکر صفوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از آنجا که هر یک از صنایع این مجموعه با نام شهدا مزین شده، بنابراین شایسته است به مناسبت سالگرد هر یک از این عزیزان با برپایی مراسم یادبودی، از مقام شامخ آنان و خانواده‌های مکرم آن‌ها تجلیل به عمل آید.

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.