پنجشنبه 21 فروردین 1393 | 13:05
بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران
صیاد شیرازی نقش بسزایی در سازماندهی نیروهای انقلابی و وحدت میان نیروهای مسلح داشت
صیاد شیرازی نقش بسزایی در سازماندهی نیروهای انقلابی و وحدت میان نیروهای مسلح داشت
ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای، تصریح کرد: بی‌شک، حیات آن شهید والامقام، نقش بسزایی در سازماندهی نیروهای انقلابی و وحدت میان نیروهای مسلح داشت که شهادت، بحق شایسته و زیبنده او بود.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، فرا رسیدن بیست‌و یکم فروردین ماه، پانزدهمین سالروز شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد علی صیادی شیرازی را گرامی داشت.

در این اطلاعیه آمده است: بی‌شک اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک و مقدس دلاورمردانی است که در جهاد اکبر پیروز میدان مبارزه با نفس بودند و همچون شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با تقدیم جان خود، آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه نمودند و پایبندی به عهد خود با ارزش‌های اسلامی را ثابت کردند.

دربخش دیگری از این اطلاعیه تأکید شده است: جنایت تروریستی منافقان کوردل در بیست و یکم فروردین ماه ۱۳۷۸که منجر به شهادت آن سرباز ولایت شد، بیش از همه نشان دهنده این واقعیت است که شعار دفاع از حقوق بشر، تنها ابزاری برای رسیدن به اهداف پلید مدعیانش بیش نیست. آنانی که با حمایت و چشم پوشی از فعالیت گروهک‌های تروریستی، بر دشمنی خود با ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان اصرار می‌ورزند.

در ادامه این اطلاعیه ضمن اشاره به حیات و زندگی سراسر خیر و برکت آن امیر سرافراز ارتش اسلام، تصریح شده است: بی‌شک، حیات آن شهید والامقام که ولی امر مسلمین جهان، ایشان را "سرباز صادق و فداکار دین و قرآن" و "نظامی مؤمن، پارسا و پرهیزگار" نامیدند، سرشار از لحظه‌های ناب ایثار و از خودگذشتگی است که نقش بسزایی در سازماندهی نیروهای انقلابی و وحدت میان نیروهای مسلح داشت که شهادت، بحق شایسته و زیبنده او بود.

در پایان این اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تجلیل از خدمات صادقانه آن شهید والامقام و تسلیت فقدان آن عزیز و رزمنده مخلص به امت شهید پرور ایران اسلامی بویژه خانواده معزز آن شهید عزیز و خانواده‌های معزز شهدا و یادگاران گرامیشان، از عموم مردم قدر‌شناس و همرزمان حماسه آفرینش دعوت بعمل ‌آورده تا با حضور در مراسم بزرگداشت پانزدهمین سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی که در نقاط مختلف میهن اسلامی برگزار می‌شود، ضمن تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کنند.

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.