یکشنبه 31 فروردین 1393 | 12:15
سردار دهقان در مراسم افتتاح مرکز درمان سرطان ویژه نیروهای مسلح:
راهبرد نیروهای مسلح ارائه موثرترین خدمات با بالاترین کیفیت است
راهبرد نیروهای مسلح ارائه موثرترین خدمات با بالاترین کیفیت است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: راهبرد اساسی نیروهای مسلح ارائه موثر‌ترین خدمات درمانی با بالا‌ترین کیفیت، دسترسی آسان و نازلترین هزینه است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم افتتاح مرکز درمان سرطان ویژه نیروهای مسلح ضمن تشکر از دست اندرکاران این مرکز که پروژه بیمارستان محب کوثر نامیده می‌شود، اظهار کرد: بیمارستان محب کوثر نمونه یک نگاه مدیریت به امر درمان ملی است.

وی افزود: انشاالله این بیمارستان بتواند به عنوان برند در منطقه معرفی شود. من از آغازین روزهای شکل گیری این مرکز در جریان برنامه‌ریزی‌های آن بودم و در آینده شاهد به بار نشستن و بالندگی این مرکز خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: بیمارستان محب به عنوان یک نگاه مدیریتی متفاوت به امر درمان‌گری و بیمارستانی در سطح ملی مطرح است و در سطح منطقه می‌تواند به عنوان یک برند حضور خود را تثبیت کند، اگر فرآیند شکل گیری ایده‌‌ای به گونه‌ای باشد که ظرفیتی ایجاد کند، این مرکز حرکت رو به جلو خود را تسریع می‌‌بخشد.

وی تصریح کرد: امر درمان در سطح ملی یک فرآیند است و همه بخش‌های فرآیند باید نقش خود را ایفا کنند تا به اقتصاد درمان، درمان موثر و مراکز درمانی کارآمد دست یابیم.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: راهبرد اساسی ما در نیروی مسلح ارائه موثر‌ترین خدمات در بالا‌ترین کیفیت با دسترسی آسان و نازل‌ترین هزینه‌ها است و این مرکز برای تمام شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح خواهد بود..

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: نباید منتظر ماند وضعیت عدم سلامت به نقطه بحران برسد بلکه باید در مرحله پیشگیری و آموزش قدم‌های موثری برداریم.

 

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.