سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 | 11:56
سردار جزایری:
دشمنی آمریکا با ایران اگر صد سال دیگر به طول بیانجامد مردم ما قد خم نخواهند کرد
دشمنی آمریکا با ایران اگر صد سال دیگر به طول بیانجامد مردم ما قد خم نخواهند کرد
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری سناریوها و نقشه‌های جدید جبهه استکبار علیه انقلاب و ملت ایران تاکید کرد: دشمنی آمریکا با ایران، اگر صد سال دیگر به طول بیانجامد مردم ما قد خم نخواهند کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با اشاره به پاره‌ای اسناد مربوط به اتاق‌های فکر آمریکا و رژيم صهیونیستی که دلالت بر به نتیجه رسیدن "فشار" بر جمهوری اسلامی ایران دارد، اظهار داشت: از آنجا که تئوری پردازان و سیاست‌مداران جبهه خصم درک درستی از مدیریت جامعه اسلامی مبتنی بر مدل ولایت فقیه ندارند، از دیر باز بر این اعتقاد بوده‌اند که خواهند توانست جمهوری اسلامی ایران را در اثر فشار به زانو در آورده و به تغییر رفتار وادار سازند.

وی با تاکید بر درماندگی اتاق‌های فکر و اندیشکده‌های آمریکایی و صهیونیستی و اروپایی برای ارائه پاسخی روشن در برابر راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران، برغم بیش از سه دهه فشار چند لایه، افزود: نبرد ما با استکبار جهانی، موضوعی اساسی و در چارچوب آموزه‌های دینی ، مستمر و همیشگی است و نتیجه قطعی آن از پای درآمدن جبهه استکبار است و مردم ما در این رهگذر کمترین تردیدی نداشته و پیروز این مصاف تاریخی خواهند بود.

سردار جزایری با بیان اینکه آمریکا از دو منظر سخت افزاری و نرم افزاری محکوم به شکست برابر جمهوری اسلامی گفت: روند ساختار درونی قدرت در دولت آمریکا در مواجهه با دیدگاه‌های جدید مانند نفی سلطه‌گری و نیز رشد طرفداران جدایی ایالات این کشور و دهها مسأله مهم دیگر از یک سوی و بن بست لیبرال دموکراسی از سوی دیگر، سرنوشت شوم فروپاشی آمریکا را در پی خواهد داشت. در حالی که در مقابل ، هر چه می گذرد ساخت درونی قدرت در جمهوری اسلامی از استحکام بیشتری برخوردار می‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: طی 34 سال گذشته برای جمهوری اسلامی ایران حوادث و رویدادهای متنابهی پیش آمده که بعضی از آنها چه بسا مسیر حرکت یک کشور و جامعه را دگرگون می‌سازد، اما ایران اسلامی از گذر در این حوادث نه تنها دچار اضمحلال و خستگی نشد، بلکه بیش از ده برابر عمر انقلاب، تجربه اندوزی و عبرت آموزی بدست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از علت‌های عصبانیت و خشم دیوانه وار استکباری از ملت ایران همین پایداری و مقاومت است، خاطر نشان کرد: از نکات حائز اهمیت دیگر آن است که با وجود بعضی رخنه ها و هماهنگی‌ها میان دشمن خارجی و ضد انقلاب داخلی، همواره از سوی ملت بصیر ایران اسلامی دست رد به سینه اپوزسیون زده شده است که نمونه‌ای بارز آن در اواخر دهه 70 و نیز فتنه 88 به وضوح قابل مشاهده و بازخوانی است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با یادآوری اینکه این روزها مجدداً شاهد تحرکات ضد انقلابی و ضد اسلامی عده‌ای زیر چتر باصطلاح آزادی سخن و آزادی مطبوعات و رسانه‌ها هستیم افزود: سیاست گذاران ، برنامه‌ریزان و مجریان این غائله جدید، بازماندگان ضد انقلاب و طرفداران سکولاریسم ولائیسم و نیز وابستگان به بیگانه هستند که در گذشته باناکامی رو برو شدند و بار دیگر مترصد زدن ضربه به بنیادهای اصل انقلاب و نظام هستند و لذا بایستی مراقب تحرکات این دسته از افراد و گروهها بیش از گذشته باشیم.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی دشمن یعنی استکبار جهانی، فرهنگ زدایی از جامعه است گفت: ابر سرمایه‌داری جهانی و صهیونیسم، اسلام خواهی ، باورهای دینی و ملی در ایران و معنویت جویی در آموزه‌های مکتب را به عنوان نقطه کانون قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دانسته و تضعیف آن را برای کسب پیروزی خود لازم می‌دانند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: غربی‌ها در این عملیات، بنیان‌های دینی، ملی ، فرهنگی و معنوی را با انواع تاکتیک ها مورد هجمه قرار می‌دهند وتلاش می‌کنند با گسترش ابتذال و لمپنیسم، تغییر ذائقه فرهنگی- اجتماعی، جابجایی ارزش‌ها، ترویج سبک زندگی غربی به جای مدل اسلامی و گسترش اباحه گری و سست کردن نظام خانواده، جامعه اسلامی را با استحاله و فروپاشی ارزش‌ها دچار کنند.

وی با بیان اینکه این مسأله که مجری و بازیگران و بازی خوردگان این صحنه، داخلی هستند، اظهار داشت: مقابله و برخورد جدی با کارگزاران این پروسه ضد مردمی باید در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار‌گیرد.

سردار جزایری با بیان اینکه در دهه نخست انقلاب تلاش‌های آمریکا و متحدین شیطان بزرگ از طریق جنگ سخت به جایی نرسید و با ناکام ماندن آرزوها و ایده‌هایشان به جنگ نرم روی آورد‌ه‌اند و در تلاش هستند در این کارزار بزرگ و نهایی، سنگرهایی را فتح کنند،‌گفت: با وجود مزدوران دشمن در داخل که با همه توان در عرصه‌های نرم مثل کودکستان‌ها ، مدارس، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها به جنگ با نظام اسلامی برخاسته‌اند، هوشیاری مردم و مسئولین و بخصوص فرهیختگان جامعه، طعم تلخ شکست را به دشمن خواهد چشاند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: مبارزه و دفاع ما در برابر دشمن تا فروپاشی جبهه خصم ادامه خواهد داد.

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.