دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 | 10:36
دریادار فدوی:
قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد
قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد و اگر این نباشد، ابزار و ادوات و تاکتیک مانند کالبدی بی روح عمل خواهد کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" دریادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه در صدر هیئتی از معاونین و کارشناسان این نیرو وارد پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) ندسا در استان مازندران شد و از مجموعه‌های مختلف از جمله اسلکه شهید اسحاقی بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در جریان این دیدار در نشست ویژه با فرماندهان و مدیران پایگاه شمال، حفظ و تقویت توانمندی و آمادگی های دفاعی و رزمی را یک اصل حیاتی و بدون تاریخ مصرف توصیف کرد.   دریادار فدوی با بیان این که ابزار و ادوات و تاکتیک‌های رزمی و دفاعی در جای خود بسیار مهم و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد و اگر این نباشد، ابزار و ادوات و تاکتیک مانند کالبدی بی روح عمل خواهد کرد.   وی افزود: آن چه در جبهه ما به تجهیزات و ادوات و تاکتیک های ما در مقابله با دشمن اثر و تأثیر و برکت می‌بخشد، همین قدرت معنوی است.   دریادار فدوی در بخش دیگری از این نشست، ضرورت پیگیری دقیق و در عین حال کارشناسانه برنامه‌های تعالی معنوی را یادآور شد و با تقدیر از اهتمام و مجاهدت یکایک فرماندهان، مدیران و رزمندگان پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) در پیگیری برنامه‌های آمادگی رزم و تعالی و تقویت بنیه معنوی، بر پیگیری مستمر در زمینه اصول نگهداری از تأسیسات و تقویت آن‌ها تأکید کرد.   یادآور می‌شود در جریان این بازدید، پمپ بنزین اسکله شهید اسحاقی نیز با حضور سردار فدوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد. منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.