سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 | 13:15
معاون وزیر جنگ رژیم صیهونیستی: نتوانسته‌ایم مانع تقویت تشکیلات موشکی حزب‌الله شویم
 معاون وزیر جنگ رژیم صیهونیستی: نتوانسته‌ایم مانع تقویت تشکیلات موشکی حزب‌الله شویم
معاون وزیر جنگ رژیم صیهونیستی اعتراف کرده این رژیم نتوانسته جلوی تقویت تشکیلات موشکی حزب‌الله را بگیرد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

«عاموس گیلعاد»، رئیس معاونت امور نظامی ـ سیاسی وزارت جنگ رژیم صیهونیستی روز دوشنبه ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران، اعتراف کرده که اسرائیل نتوانسته است جلوی تقویت برنامه موشکی حزب‌الله را بگیرد.

این مقام صهیونیست که در یک کنفرانس امنیتی در تل‌آویو صحبت می‌کرد آینده امنیتی پیش روی رژیم صیهونیستی را نامناسب توصیف کرد و گفت: «امروز روز  خوبی است اما ابرها در آسمانند و طوفان در راه است. مردم آمدن این طوفان را باور تا زمانی که نرسیده باور نمی‌کنند.»

وی همانند دیگر مقامات رژیم رژیم صیهونیستی برنامه هسته‌ای ایران را مهم‌ترین تهدید علیه امنیت اسرائیل بر شمرد و مدعی شد تهران مصمم است به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند. گیلعاد علاوه بر این گفت که راهبرد ایران رهایی از تحریم‌ها و در عین حال باز نگاه داشتن راه گریز به سلاح‌های هسته‌ای ظرف چند ماه است.

رژیم رژیم صیهونیستی ، آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آنها کوشیده‌اند برنامه هسته‌ای ایران را دارای ابعاد نظامی و مانعی در جهت صلح در منطقه معرفی کنند. ایران، در مقابل همواره بر مقاصد صلح‌آمیز در برنامه هسته‌ای خود تأکید کرده است.

ایران همچنین از کشورهای امضاکننده پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای است، اما رژیم صیهونیستی علی‌رغم آنکه تنها دارنده سلاح‌های اتمی در خاورمیانه است از پیوستن به این پیمان امتناع کرده است.

گیلعاد در ادامه اظهاراتش ایران را متهم به تقویت زیرساخت‌های لازم برای دست‌یابی به سلا‌ح‌های هسته‌ای کرده و گفت که این احتمال وجود دارد که ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند.

معاون وزیر جنگ دفاع رژیم صیهونیستی با بیان اینکه ایران به حزب‌الله لبنان برای ساخت زرادخانه‌ای متشکل از 100 هزار موشک کمک کرده اعتراف کرد که اسرائیل نتوانسته مانع از تقویت تشکیلات موشکی حزب‌الله در لبنان شود. 

گیلعاد اضافه کرد که رژیم صیهونیستی در حال حاضر نمی‌داند که چه زمانی با تهدید مواجه خواهد شد.

وی سپس ضمن اشاره به حوادث سوریه و حضور دو گروه القاعده با 1500 پاسبورت پیکارجوی خارجی در این کشور گفت: «دیر یا زود آنها حمله تروریستی تکان‌دهنده‌ای در اروپا یا رژیم صیهونیستی ترتیب خواهند داد.» طبق گفته وی رژیم صیهونیستی کمربندهای امنیتی خود در مرزهای شمالی را تقویت کرده اما بحران سوریه کشور اردن را هم تحت فشار قرار داده است.

منبع : تسنیم نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.