سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 | 10:36
سردار جزایری مطرح کرد:
تجهیزات نظامی و دفاعی خطوط قرمز غیر قابل عبور ایران/اگر لازم باشد با آمریکایی ها برخورد خواهیم کرد
تجهیزات نظامی و دفاعی خطوط قرمز غیر قابل عبور ایران/اگر لازم باشد با آمریکایی ها برخورد خواهیم کرد
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای فشار به تیم مذاکره کننده ایرانی و باج خواهی و امتیازگیری در موضوع هسته‌ای، گفت: اجازه عبور آمریکایی‌ها و دیگران را از خطوط قرمز خود نمی‌دهیم و اگر لازم باشد با آنها برخورد می‌کنیم.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ارزیابی مذاکرات سه روزه وین 4 و فرجام آن اظهار داشت: آمریکا با علم به این مسأله که تجهیزات نظامی و دفاعی خطوط قرمز غیر قابل عبور برای ایران محسوب می‌شود با هدف فشار بر تیم مذاکره کننده ایرانی در صدد باج خواهی و امتیازگیری بیشتر در موضوع هسته‌ای است.

وی با بیان اینکه قدرت و توانمندی، در داخل تعریف می‌شود و بیگانگان شرور مثل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که به چیزی جز تضعیف و نابودی کشور، نمی‌اندیشند، آرزو به گور خواهند شد، افزود: آمریکا در موضوع انرژی هسته‌ای و تحریم‌های ایران بر اساس یک توهّم استراتژیک، دچار خطای راهبردی شده است و تصور می‌کند قادر است جمهوری اسلامی ایران را دچار تغییر رفتار کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ما اجازه عبور آمریکایی‌ها و دیگران را از خط قرمز خود نمی‌دهیم و اگر لازم باشد با آنان برخورد خواهیم کرد.

سردار جزایری در ادامه با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مقتدر است و راههای برون رفت از چالش آفرینی‌ها را به خوبی می‌داند، خاطرنشان کرد: برخی واقعیات جهان امروز حاکی از آغاز تحولات اساسی در جهان و منطقه، بر هم خوردن آرامش ظاهری جبهه استکبار و قدرت‌های سنتی حاکم بر دنیا، شکست در عرصه اخلاقی و پایمال شدن انسانیت و پدیدار شدن هویت اصلی تمدن غربی مبتنی بر اومانیسم، فرو ریختن پایه‌های علمی و هویتی تمدن غرب، بالندگی اسلامی و ایستادگی ملت بزرگ ایران است.

رییس ستاد تبلیغات دفاع کشور افزود: آمریکا با مشکلات زیادی در داخل و در منطقه و سایر نقاط جهان مواجه است، گوشه‌هایی از شکست‌های بزرگ آمریکا در عراق، سوریه، افغانستان پیش روی جامعه جهانی است.

سردار جزایری با بیان اینکه حاکمان آمریکایی برای دور زدن این شکست‌ها در تلاش هستند خود را در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران موفق نشان دهند، گفت: تهران اجازه تضعیف منافعش را نمی‌دهد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچین با اشاره به تحولات میدانی در جنگ تروریست‌ها علیه دولت و ملت سوریه، بیان داشت: آمریکا به همراه هم پیمانان اروپایی و عرب خود، هر چه توانست در سوریه انجام داد تا این ملت را از آن خود کند و همچون هیولایی این کشور را ببلعد و لذا بزرگ‌ترین جنگ تروریستی در قرون اخیر را درمنطقه رقم زد.

سردار جزایری با بیان اینکه آمریکایی‌ها برغم اجرای سناریوهای مختلف نتوانست به اهداف شیطانی خود در سوریه دست یابد، تاکید کرد: شکی نیست که پیروز نهایی این جنگ دهشتناک سرانجام دولت و ملت سوریه خواهند بود.

وی در پایان گفت: رمز پیروزی در برابر مرکز شرارت جهانی، یعنی آمریکا، ایستادگی و مقاومت است.

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.