چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 | 12:30
سردار جزایری:
دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی از انقلاب و نظام هستند
دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی از انقلاب و نظام هستند
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی از انقلاب و نظام هستند، در حالی ‌که پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی بخشی از هویت ما است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتیپ پاسدار "سیدمسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور صدا و سیما اظهار کرد: واقعیت تلخی وجود دارد و آن این است که ما دشمن داریم؛ دشمنانی که نه‌تنها نظام اسلامی بلکه خدای واحد را بر نمی‌تابند و به همین دلیل با ما دشمنی می‌کنند.

وی افزود: دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی از انقلاب و نظام هستند، در حالی ‌که پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی بخشی از هویت ما است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه، راهیان نور را پدیده‌ای خاص و ویژه دانست و گفت: خدای متعال چنین ظرفیتی برای ما قرار داده تا از این طریق بتوانیم جامعه‌پذیری مبتنی بر دین داشته باشیم.

سردار جزایری با تشبیه حرکت راهیان نور به حرکت سپاه محمد(ص) در دروان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خیل عظیمی از مردم در دوران جنگ تحمیلی به جبهه‌ها رفتند تا از تمامیت کشور، دفاع کنند و بگویند ما پای انقلاب می‌مانیم.

وی ادامه داد: راهیان نور نیز بیان‌گر این است که ما در صحنه هستیم و از اتفاقی که ۳۰ سال قبل افتاده دفاع می‌کنیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ما و از مقاطع درخشان تاریخ ایران است، تصریح کرد: آموزه‌های دفاع مقدس نیازمند کیفیت‌سازی و عمق‌بخشی است. هرچه در این زمینه فعالیت کنیم، به کمیت‌سازی نیز کمک کرده‌ایم.

جزایری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه فتح خرمشهر گفت: در دوران جنگ تحمیلی صف طولانی دشمنان در مقابل ما قرار گرفته بود، اما جوانان زیادی به خاک و خون غلطیدند و نگذاشتند کشور به دست دشمنان بیفتد.

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.