پنجشنبه 22 خرداد 1393 | 11:09
جنایات تکفیری‌ها با هدایت غرب و حمایت دلارهای نفتی/ انتقام خون شهدایمان را می‌گیریم
جنایات تکفیری‌ها با هدایت غرب و حمایت دلارهای نفتی/ انتقام خون شهدایمان را می‌گیریم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌های تکفیری با اتکا به جنایاتشان، بر اهداف شوم استکباری و اطاعت و فرمانبری از اتاق‌های فکر غربی و اسرائیلی و حمایت دلارهای نفتی صحه می گذارند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"،سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان در جمع شاگردان شهید نوروزی در مدرسه شهید رجایی و اهالی روستای حیط از توابع شهرستان راسک، گفت: دشمنان اسلام و استکبار با فریب عده‌ای و واداشتن آنها به جنایت و قتل انسان های بی گناه سعی در ایجاد تفرقه و دشمنی میان امت واحده اسلامی دارند.

سردار نقدی با بیان اینکه استکبار سیلی محکمی از مردم ایران و انقلاب اسلامی خورده است، اظهار داشت: دشمنان متوجه شدند که توانایی رویارویی مستقیم با این انقلاب و مردم را ندارند و تجربه تاریخی دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ های لبنان و جنگ های فلسطین باعث شده تا آمریکا و اسرائیل از رویارویی مستقیم با امت واحده اسلامی ناامید شوند.   وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: از این رو دشمن با تغییر تاکتیک سعی در ضربه زدن و سست کردن ایمان و اعتقاد راسخ مردم داشته و به دنبال ایجاد تفرقه است.   رئیس سازمان بسیج مستضعفین فعالیت شبانه روزی 162 شبکه ماهواره ای فارسی زبان را یادآور شد و ادامه داد: این شبکه ها با هدف سست کردن ایمان و اعتقادات مردم در تمام شبانه روز علیه انقلاب اسلامی، ارزش ها و اسلام برنامه پخش می کنند و دشمن همچنان بر این روش تاکید دارد.   وی با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری تصریح کرد: این جریانات که به بهانه اسلام و اختلاف در فتاوا، شیعیان را کافر معرفی کرده، حکم به قتل آنها داده و مرتکب جنایت و قتل انسان های بی گناه می شوند، جز دروغ چیزی نمی گویند چون کسی همچون مولوی شهید جنگی زهی شیعه نبود ولی به دست این جریان به شهادت رسید و تنها جرم این عالم مجاهد اهل سنت، مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا بود.   جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: این گروه ها با اتکا به این جنایات، بر اهداف شوم استکباری و اطاعت و فرمانبری از اتاق های فکر غربی و اسرائیلی و حمایت دلارهای نفتی صحه می گذارند.   وی با بیان اینکه شما دانش‌آموزان چه شیعه باشید و چه سنی، دشمن با شما می‌جنگد، تاکید کرد: امروز همه با هم عهد می‌بندیم تا فلسطین را آزاد کنیم و انتقام خون شهدایمان را که در گرو آزادی فلسطین و نابودی استکبار است، بگیریم.  

سردار نقدی با تجلیل از معلم شهید، جواد نوروزی که فروردین ماه امسال به دست عوامل استکبار به شهادت رسید، دانش آموزان این شهید را، به تلاش و کوشش برای علم آموزی و حفظ وحدت سفارش و از خانواده این معلم شهید قدردانی کرد.

منبع :دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.