یکشنبه 25 خرداد 1393 | 17:04
نیروی عظیم مردمی در عراق شکل می گیرد
نیروی عظیم مردمی در عراق شکل می گیرد
بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان می‌دانند که زورشان در میدان رزم به ما نرسیده و نخواهد رسید و قدرت هم‌مسلکان ما را نیز در فلسطین، لبنان و سوریه تجربه کرده‌اند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: اگر به علت تاخیر ظهور منجی توجه کنیم، آن چیزی نیست جز آماده نبودن بشر برای استقبال از چنین امامی و نداشتن سربازان و سرداران کافی برای پایداری در راه این امام.

وی افزود: بایستی سرداران و سربازان فراوان و یاران برای آن حضرت و مردم آماده‌ای برای ایستادن پای کار منجی بشریت داشته باشیم تا لایق ظهور شویم و بسیج کانون احزار این آمادگی است.

نقدی تاکید کرد: بسیج صرفا یک تشکل نظامی نیست که افراد در آن ثبت‌نام کنند و به خانه بروند. سربازی امام زمان به ثبت‌نام نیست. شاهد بودیم چقدر از افرادی که در همین انقلاب نقش‌آفرینی کردند و مناصب بالا هم گرفتند اما بعد منحرف شدند. سربازی امام زمان نیازمند خودسازی و تزکیه نفس است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور در حلقه‌های صالحین اجباری نیست و نباید هم اجباری شود اما بسیجی‌ای که برای سربازی امام زمان اعلام آمادگی می‌کند نمی‌تواند بدون ساختن خود به این آمادگی جنبه عملی دهد. لذا این نظام تربیتی پای کار آمده است.

نقدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری درخصوص حلقه‌های صالحین گفتند که در دنیا این مجموعه تربیتی نظیری ندارد. این از برکات خون شهدای بسیج است که در اوج اخلاص جان خود را فدای اسلام کردند.

وی ادامه داد: این یک فرصت تاریخی و بسیار بزرگ است که در سایه امنیت بی‌نظیری که اسلام و حاکمیت اسلامی در این کشور فراهم آورده، جمع عظیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسیر تعلیم و معرفت افزایی باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: یکی از مهمترین وجوه تمایز تربیتی شجره صالحین بسیج با سایر جریانات مدعی تربیت، سازندگی و تزکیه نفس این است که در صالحین از شیوه انبیا در تربیت و سازندگی تاسی گرفته‌اند و نمادش این است که سازندگی را در صحنه عمل نشان می‌دهند.

نقدی گفت: درویش مسلکی و پناه به گوشه انزوا برای خودسازی، شیوه انبیا و امام راحل نبوده است، ایمان به تنهایی کفایت نمی‌کند و برای درآمدن در کسوت صالحین هم ایمان و هم عمل لازم است. انسانهای بزرگی که امام می‌فرمودند باید از انها یاد بگیریم و به علما توصیه می‌کردند وصتینامه‌های آنان را بخوانند، در میدان‌های جنگ تربیت شده بودند.

وی افزود: حضرت آقا نیز گفته‌اند بسیجی باید وسط میدان باشد، دیروز میدان جنگ رزم بود و امروز میدان جنگ نرم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم حتما بایستی در میدان بودن را شرط کار خود بگذاریم. امروز روز جنگ نرم است و دشمن از هر سو به ملت ما تهاجم کرده است.

نقدی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند که زورشان در میدان رزم به ما نرسیده و نخواهد رسید و قدرت هم‌مسلکان ما را نیز در فلسطین، لبنان و سوریه تجربه کرده‌اند و امروز رهبران آمریکا با کند ذهنی و عقب‌افتادگی این تجربه را در عراق دنبال می‌کنند.

وی تاکید کرد: آنها به ایران حمله کردند و سپاه و بسیج که یک نیروی عظیم دفاعی است و در دنیا حرف اول رامی‌زند ایجاد شد. به لبنان حمله کردند که مرکز فساد و عروس خاورمیانه بود اما از دل آن یک حزب‌الله مقتدر بیرون آمد که تفنگ هم نداشت اما الان می‌گویند یکی از قدرت‌های موشکی جهان است. آنها به فلسطین زدند و یک نیروی شکست‌ناپذیر متولد شد. به سوریه حمله کردند و یک نیروی مقتدر رزمنده بسیجی در مرز فلسطین اشغالی حاصل شد. حال به عراق حمله کرده‌اند و نیروی عظیم مردمی که به صحنه آمده است شکل خواهد گرفت و پلی از شرق آسیا به بیت‌المقدس ایجا خواهد شد و این زنجیره را خودشان کامل می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنانش اظهار داشت: از هر دری ابزار و سلاح‌های فرهنگی دشمن وارد می‌شود ایمان از در دیگر خارج می‌شود، شاهد بودیم ظرف 6 سال شبکه‌های ضد ایرانی را از 6 به 160 شبکه رساندند. شبکه‌هایی که در آن یک آدم فراری عقده‌ای به نظام فحش می‌داد و مردم می‌خندیدند، ظرف شش سال متحول شده است و فیلم‌ها و شوها و برنامه‌های ضد اسلامی و ضد فرهنگی پخش می‌کند. فقط رژیم صهیونیستی 6 شبکه جنسی به زبان فارسی تولید کرده است.

نقدی افزود: حلقه‌های صالحین باید پرچم امر به معروف و نهی از منکر را به اهتزاز در بیاورند. نمی‌شود در کنجی بنشینیم و فقط خودمان را بسازیم باید در میدان بود. برخی مسائل را باید به صورت همگانی رفع کنیم و یکی از این مسائل هجوم گسترده رسانه‌های صوتی و تصویری است که به روش‌ها و اشکال مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های ضد انقلاب گفت: قبلا دشمنان در رسانه‌هایشان حرفهای سیاسی‌ ضد نظام می‌زدند که بد و مضر بود اما خطرناک نبود و مردم با دیدن حقایق به آنها بدبین می‌شدند اما امروز آنها به دنبال آلوده کردن مردم به فساد اخلاقی و فروپاشی خانواده‌ها هستند که بسیج باید در این عرصه نقش‌آفرینی کند و باشناخت توطئه رسانه‌ای دشمن، راه‌های مقابله با آن را توسط حلقه‌های صالحین به خانواده‌ها منتقل کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: باید خانه‌هایی را که توسط رسانه‌های دشمن به اشغال در آمده مثل خرمشهر یکی یکی آزادسازی کنیم که این کار با کمک خود مردم و آگاهی بخشی صورت می‌گیرد. نمی‌توانیم بنشینیم و ببینیم که جوانان ما را با بمب‌های رسانه‌ای ببرند. این مهمترین نقش‌افرینی ما در ماه‌های آینده است.

نقدی در پایان با بیان اینکه باید 90 درصد روحانیون و طلاب را در شبکه‌های صالحین شرکت دهیم گفت: همچنین باید از 300 هزار معلم بسیجی حدود 270هزار نفر آنان و از 100 هزار پاسدار بازنشسته حداقل 50 هزار نفر آنها در حلقه‌های صالحین شرکت کنند.

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.