یکشنبه 25 خرداد 1393 | 17:54
آمادگی ارتش برای پاسخگویی قاطعانه به هرگونه تهدید/ افزایش مراقبت از مرزها
آمادگی ارتش برای پاسخگویی قاطعانه به هرگونه تهدید/ افزایش مراقبت از مرزها
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در منطقه مراقبت‌ها را بیشتر کرده‌ایم تا تسلط و اشراف کاملی بر منطقه داشته باشیم و در صورت لزوم پاسخی قاطع و به‌موقع به تهدیدات بدهیم.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم جشن ازدواج ۸۰۰ زوج جوان سرباز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش نه برای اتفاقات اخیر، بلکه به‌طور کلی، همیشه تحولات منطقه را رصد می‌کند؛ به‌خصوص تحولاتی که به‌نوعی مرتبط با تهدیدات بالقوه‌ای که منظور نظر ما است را همواره رصد می‌کنیم و در این رابطه هم تا به حال موفق بوده‌ایم.

وی یادآور شد: ما قبلاً هم در مرزها حضور داشتیم و امروز این حضور پررنگ‌تر شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: هر آنچه در منطقه در حال وقوع است بخشی از برنامه نظام استکباری و شیطان بزرگ امریکا است.

حیدری با تأکید بر لزوم هوشیاری مسلمان جهان گفت: پیام ما این است امروز مسلمان جهان هوشیار و بیدار باشند و با طناب ایادی استکبار و صهیونیست داخل چاه نروند.

وی تأکید کرد: ارتش اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد و از لحاظ نظامی هر زمانی که فرمانده معظم کل قوا صلاح بدانند به وظایف و تکلیف قانونی خود عمل خواهد کرد.

جانشین فرمانده نزاجا اذعان کرد: ما در منطقه مراقبت‌ها را بیشتر کرده‌ایم تا تسلط و اشراف کاملی بر منطقه داشته باشیم و در صورت لزوم پاسخی قاطع و به‌موقع به تهدیدات بدهیم.

حیدری در پایان بیان کرد: اگرچه امروز ما تهدیدی را متوجه کشورمان نمی‌دانیم، چون ملت ایران بیدار هستند و همواره در رکاب و تحت امر ولایت قرار دارند؛ در این شرایط ارتش با حفظ و آمادگی توان دفاعی خود در آمادگی کامل به سر می‌برد.

منبع :دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.