یکشنبه 1 تیر 1393 | 11:33
حجت الاسلام واحدی:
دشمن می‌خواهد با ایجاد شبهه نظام ما را ناکارآمد جلوه دهد
دشمن می‌خواهد با ایجاد شبهه نظام ما را ناکارآمد جلوه دهد
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: دشمن با شبهه افکنی در اعماق وجود جوانان در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در اداره امور کشور است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید «محمدرضا واحدی»، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ مستقل ۳۲۱ پیاده نیروی زمینی ارتش در مرند ضمن تقدیر از جایگاه ارزنده این تیپ در مقابله با توطئه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نیز آمادگی بالای روحی و رزمی آن گفت: در ۳۵ سال بعد از انقلاب، نظام ما روزی را بدون توطئه شرق و غرب نگذرانده است و غائله‌های قومیتی، ترورهای متعدد و جنگ تحمیلی ۸ ساله نمونه بارز این توطئه‌ها بوده و امروز دشمن در جنگی فراگیر و به شکلی نرم و زیرپوستی مقدسات این ملت را نشانه گرفته است.

حجت‌الاسلام واحدی که همراه هیأتی متشکل از معاونین فرهنگی نیروهای تابعه آجا برای ارزیابی آمادگی روحی و معنوی رزمندگان، بررسی وضعیت فرهنگی یگان‌های مستقر در شمال غرب کشور در این منطقه حضور دارد، افزود: تلاش دشمن در شبهه‌افکنی در اعماق وجود جوانان و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در اداره امور کشور است که لازم است با هوشیاری اینگونه توطئه‌ها ریشه‌کن شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز یکی از نقاط قوت ما که مورد هجمه نرم دشمنان قرار دارد رهبری نظام و نهاد مرجعیت شیعه بوده و دشمن نیز به‌دنبال تضعیف و تخریب آن است، اما با وجود محوریت، محبوبیت و جایگاه رفیع آن که نمونه‌اش لبیک آحاد مردم به این نهاد (مرجعیت) در غائله داعش بود، به حول و قوه الهی دشمنان در این مسیر نیز ره به جایی نخواهند برد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین در پایان گفت: امروز گروهک‌ها و فرقه‌هایی نظیر داعش علیه تمام مقدسات اسلامی حرکت خزنده‌ای را با تبلیغات منسجم و با پشتیبانی کامل دنیای استکبار آغاز کرده‌اند، اما بدون شک در مقابله با اراده مسلمانان جهان این حرکت‌ها بسیار حقیرتر و ناتوان‌تر از آن است که به اسلام عزیز آسیبی وارد کند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام واحدی و هیأت همراه از یگان‌های ارتش، علاوه بر تیپ ۳۲۱ مرند از پایگاه هوایی شهید سرلشکر فکوری تبریز، پادگان مرزی جلفا و تیپ مستقل ۱۲۱ پیاده نیروی زمینی ارتش نیز بازدید به عمل آوردند.

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.