دوشنبه 2 تیر 1393 | 10:31
راهبرد "مقاومت" تکفیری‌ها را متنبه می کند/ نفاق امروز، غربی-عربی است
راهبرد "مقاومت" تکفیری‌ها را متنبه می کند/ نفاق امروز، غربی-عربی است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر فقط درصدی از رزمندگان عراقی که در روز اربعین حسینی حضور پیدا کردند، در مسیر مجاهده قرار بگیرند، تکلیف تکفیری‌ها روشن است.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرهنگ مقاومت که امروزه شاهد صدور آن از انقلاب اسلامی به سایر ملت‌های اسلامی منطقه هستیم گفت: فرهنگ منیعی که امام(ره) و مقام معظم رهبری ارائه داده‌اند، فرهنگ مقاومت در مقابل مستکبرین است. امروز الگوها و مقاومتی که از دفاع مقدس گرفته شده را در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی شاهد هستید. اگر آن فرهنگ منیع نبود، در لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و در برخی از کشورهای دیگر این مقاومت میسر نمی‌شد. آن هم هجمه همه مستکبرین. اما روح مقاومت یک الگویی داشته است.

وی افزود: وقتی امام(ره) فرمودند ما انقلابمان را صادر خواهیم کرد، معلوم شد که این انقلاب یک انقلاب فیزیکی نیست، انقلاب فکری است. انقلاب اسلامی امروز صادر شده است. وقتی مرجع بزرگ شیعه حضرت آیت الله سیستانی جهاد کفایی اعلام کردند، اگر فقط درصدی از رزمندگان عراقی که در روز اربعین حسینی حضور پیدا کردند، در این مسیر مجاهده قرار بگیرند، تکلیف تکفیری‌ها روشن است.

سردار فضلی در ادامه تصریح کرد: بنابر این فرهنگ مقاومت و پایمردی بنیان گذاشته شده و هنوز هم این فضا توسعه پیدا می‌کند و ما داریم آینده بهتری را نسبت به گذشته می‌بینیم. اقداماتی که امروز آرمان مستکبرین است و هدف گذاری کرده‌اند. می‌گویند داعش آمده بخشی از 3 استان عراق را به تصرف درآورده. چه اتفاقی افتاده است؟ این‌ها که دست پرورده خود مستکبرین هستند. صهیونیست‌ها، آمرکایی‌ها، بخشی از کشورهای اروپایی و بخشی از کشورهای عربی منطقه حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و خودشان آن‌ها را خلق کرده‌اند. حالا امروز برای خودشان هم یک معضل شده است.

وی با اشاره به انتخابات سوریه گفت: حال که بعد از انتخابات بشار اسد، سوریه وضعیت دیگری پیدا کرده، می‌بینید که تکفیری‌ها به سمت مناطقی از عراق گسیل پیدا کرده‌اند. یک باره و یک ستون 700 و 800 خودرویی تروریست‌ها بدون یک هماهنگی و سامانه‌ای که تعاملی بین بعضی از عناصر نفوذی آن‌ها در ارتش، یا در دولت و یا سیاستمداران عراقی ممکن نمی‌شد. خیلی از این پیشروی‌ها بدون مقاومت بوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مورد تنبیه تکفیری‌ها و متجاوزین گفت: امروز می‌بینید که این مقاومت و این هجمه باعث خواهد شد که تکفیری‌ها هم متنبه شوند و امیدواریم شاید به خودشان بیایند. همه مسلمانند اما اسلامی که عقبه قرآنی و مبانی اعتقادی محکمی داشته باشد در این‌ها دیده نمی‌شود. نفاقی پشت آن وجود دارد. آن‌ها شده‌اند آلت دست مستکبرین. به جای اینکه در مقابل استکبار قرار بگیرند از اختلافات بین شیعه و سنی بهره می‌گیرند. این‌ها را دارند برجسته می‌کنند و در جهان اسلام به آن دامن می‌زنند. در حالیکه ما با برادران اهل سنت اختلافی نداریم.

وی در ادامه افزود: مگر غیر از این است که شیعه و سنی در ایران اسلامی، تحت پرچم ولی فقیه انقلاب کردیم. از انقلاب پاسداری شده دفاع مقدس پیش آمده و همه حوادث را کنار همدیگر و دوشادوش همدیگر تحمل کردیم. این وحدت عملی ما بوده. اما خوب نتوانستیم آن را تبلیغ کرده و انعکاسش دهیم. مستکبرین با در اختیار داشتن رسانه‌های مختلف آن را به نفع خود تصاحب کرده‌اند در حالیکه این انرژ‌ی‌های مسلمانان باید در مسیر و جهت تقویت اسلام به کار گرفته شود.

سردار فضلی در پایان با اشاره به هزینه‌های متحمل شده در سوریه و عراق گفت: الان این هزینه‌هایی که در سوریه به مردم تحمیل کردند، این کشته‌ها و این هزینه‌هایی که امروز  مجدد در عراق دارند بعد از این همه صحنه‌های امنیتی و دفاعی که بر آن‌ها تحمیل کرده‌اند هزینه‌اش با چه کسی است؟ چه کسی جرأت دارد هزینه آن را تصریحی بر گردن بگیرد؟ به جز چهره‌های نفاق و پنهان کسی این کار را نمی‌کند. نفاقی که امروز غربی - عربی است. از سایر اقوام و قومیت‌ها هم تا جایی که توانسته‌اند استفاده کرده‌اند. البته در عراق کار  به جایی نخواهند برد. چون ما اگر با هم متحد عمل کنیم اتفاقات مبارکی خواهد افتاد.

منبع :خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.