پنجشنبه 2 مرداد 1393 | 19:47
جانشین رییس بسیج مستضعفین:
روز قدس به نماد وحدت مسلمین تبدیل شده است
روز قدس به نماد وحدت مسلمین تبدیل شده است
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز قدس به نماد وحدت مسلمین، استقامت و پایمردی پابرهنگان تاریخ و روز حضور مستضعفین در برابر مستکبرین تبدیل شده است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار علی فضلی در یادواره شهدای آلاله های مهدوی خیابانهای المهدی و سعدی گناباد در محل مسجد امام صادق(ع) این شهر افزود: با گذشت 35 سال از نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی(ره) هر سال بر شکوه و حضور انسانهای آزادیخواه در راهپیمایی این روز افزوده می شود.

وی گفت: امسال مردم ایران اسلامی به مانند گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبرین بویژه صهیونیستها خواهند زد و آرامش را برای مردم محروم غزه به ارمغان خواهند آورد.

او افزود: الگوهای مقاومت مردم سوریه، عراق، فلسطین و لبنان امام شهیدان و نایب بر حق امام زمان(عج) و خونهای خفته در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران می باشند و در واقع شهدای ما الگوی مقاومت و پایمردی در جهان اسلام شده اند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: مردم مظلوم فلسطین این روزها در جنگ ناجوانمردانه و نابرابر در مقابل صهیونیستهایی که به زنان، کودکان، سالمندان و انسانهای بیگناه هجوم برده اند ایستاده و پرچم اسلام را بر افراشته نگه داشته اند.

وی ادامه داد: مردم غزه بی شک با توکل بر خدا و توسل به اهل بیت(ع) در برابر ارتش چهارم جهان مقاومت می کنند و در برابر صهیونیستها جانانه می ایستند.

سردار فضلی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: هر چه بتوانیم باید در عرصه کار فرهنگی که رهبری انتظار جدی دارند عمیق و اثرگذار عمل نماییم و از پرداختن ظاهری و سطحی به مسایل خودداری کنیم.

وی تشکیل شجره طیبه صالحین توسط سازمان بسیج مستضعفین را اقدامات خوبی در حوزه کار فرهنگی تربیتی و در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: در طرح صالحین بحثهای تربیتی، بصیرت افزایی، توسعه فکری عزیزان بسیجی برای دفاع جانانه از اسلام و انقلاب، آشنایی بیشتر با ارزشهای نظام و انقلاب و ولی فقیه عملیاتی و اجرایی می شود.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.