چهارشنبه 19 بهمن 1390 | 12:21
بیست و پنجمین كنفرانس وحدت اسلامی با حضور رییس جمهوری آغاز شد
بیست و پنجمین كنفرانس وحدت اسلامی با حضور رییس جمهوری آغاز شد
بیست و پنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با عنوان ' ارزیابی عملكرد بیست ساله مجمع تقریب و بیداری اسلامی' با حضور 'مح

بسیج پیشکسوتان: به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، 'علی اكبر صالحی' وزیر امور خارجه، رییس جمهوری را در این نشست همراهی می كند.

این كنفرانس كه با حضور 271 نفر از متفكران و اندیشمندان 50 كشور جهان در هتل آزادی تهران در حال برگزاری است 21 بهمن به كار خود پایان خواهد داد.

این میهمانان از میان شخصیت های فرهیخته، وزرای كشورهای اسلامی، علما و مفتیان، استادان دانشگاه ها و دیگر مجامع علمی و فرهنگی داخل و خارج از كشور برای شركت در این كنفرانس دعوت شده اند.

هدف از برگزاری این كنفرانس، ایجاد زمینه های اتحاد و همبستگی جهان اسلام و همفكری علما و دانشمندان برای نزدیك كردن دیدگاه های علمی و فرهنگی آنها در زمینه های فقهی، اصولی، كلامی ، تفسیری و موارد دیگر است.

همچنین بررسی مسایل و مشكلات مسلمانان ، ارایه راه حل های مناسب و موضع گیری مشترك در برابر آن از دیگر اهداف كنفرانس وحدت اسلامی است.

شركت كنندگان در این مراسم از كشورهای روسیه، فرانسه، عربستان سعودی،سوریه، نونس ، استرالیا، لبنان ، مصر، مالزی، سودان، آمریكا ، پاكستان، هندوستان، تایلند، سوئد، جمهوری آذربایجان، انگلستان، دانمارك، اردن، عراق، اندونزی، زامبیا، چین، تاتارستان، تركیه، یمن ، افغانستان، سنگال و امارات متحده عربی هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.