تحلیل عوامل شهادت شهید حججی

تحلیل عوامل شهادت شهید حججی

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  پیشکسوت بسیجی رضا افروز طی یادداشتی نوشت:

تحلیل عوامل شهادت شهید حججی در روزنامه قانون انسان را یاد تحلیل کشته شدن یکی از صحابه بزرگ پیامبر در جنگ صفین می اندازد که پیامبر گرامی اسلام آن را پیش گویی و فرموده بود قاتلان آن صحابه شهید بر باطل هستند.در تحلیل های اموی و عمروعاصی آن زمان امام علی(ع) را قاتل آن صحابه معرفی کردند با این توجیح  که حضرت علی(ع) آن صحابه را به میدان جنگ با گمراهان سفیانی فرستاده پس قاتل وی علی(ع) است و جبهه علی (ع) بر باطل است!!!

آنچه واضح و روشن است جنگ بین حق و باطل از آغاز خلقت آدم وجود داشته و شیاطین و اذنابشان میدان دار شبهه افکنی در این میدان بوده و هستند و در هر جنگی تلفات جانی و خسارت های مادی وجود دارد و به همین دلیل است که خداوند حکیم جهاد در راه خدا را بزرگترین معامله (تجارت) معرفی کرده که انسان را از عذاب بزرگ رهایی می بخشد!

پس شهادت مزد مجاهدت در برابر جنود شیطان است. امام جریان نبرد قهرمانان، مبارزان، رزمندگان مقاومت اسلامی اعم از عراقی و ایرانی و ... نبردی روشن است که در راستای راهبرد راه قدس از کربلا می گذرد حضرت امام راحل است که سیاسیون غرب و شرق از فهم آن عاجزند.

در پایان توجه شما را به حکم مسئولیت هر مسلمان در دفاع از سرزمین های اسلامی را که مورد تایید و تاکید همه مراجع عظام و تقلید است جلب می نمایم.

مساله 2826ـ‏‏ اگر دشمن بر بلاد مسلمانان و سرحدات آن هجوم نماید، واجب‏‎ ‎‏است بر جمیع مسلمانان دفاع از آن به هر وسیله ای که امکان داشته باشد از بذل جان‏‎ ‎‏و مال. و در این امر احتیاج به اذن حاکم شرع نیست.‏

ماجرا اینگونه بوده است که دلاوران جبهه مقاومت در یک عملیات گسترده بسوی مرز مشترک سوریه و عراق بمنظور توسعه امنیت در شرق کشور سوریه و در کنار ارتش و نیروهای مردمی سوریه انجام گرفته و در درگیری مرزی که توسط مزدوران صهیونیسم بین الملی و گروهی از جریان گمراه داعش  که نمادی از خلفای فاسد اموی هستند با کمک عوامل شرکت بلاک واتر که به تازگی در مرزهای عراق با سوریه ظاهر شده اند، به نظر می رسد که در یک عملیات مشترک حمله به پایگاهی در منطقه عمومی صحرای تنف رخ داده است که فیلم های تبلیغاتی داعش صهیونیستی که روزهای آخر عمرش را سپری می نماید و داعیه حکومت گمراهانه اش با شکست قطعی مواجه شده، اکنون با حملات پراکنده با کمک شیطان بزرگ امریکا دست و پاهای آخرش را می زند. و هر جایگزین دیگر نظیر سایر گروهای مسلح نیز با سرنوشتی مشابه روبرو خواهند بود و بزودی نوبت کفار حربی امریکایی و .... و اسرائیل ضربه کشنده غیر قابل انتظار از جبهه مقاومت اسلامی را به فضل رحمت الهی دریافت خواهند نمود! در جبهه ای که وحشی ترین تروریستهای دست پرورده امریکا اینگونه به فلاکت افتاده اند، بدون شک امریکا و اسرائیل خرد شونده ترند.

اما توصیه ای به مقاله نویسان روزنامه قانون، اگر در خط آمریکا نیستند سعی بر نوشتن مطالب و اطلاع رسانی  و کوشش بر تشویش اذهان عمومی با اطلاعات غلط نکنند؛ زیرا پس از افشاء حقیقت ماهیت شان بر ملا می شود!

در این عملیات ضمن آسیب هایی که به دشمن رسید و البته آسیب هایی هم به نیروهای قهرمان خودی که چون شیر جنگیده اند اما طبیعت جنگ تلفات دو طرفه است زیرا که جنگ نه بازی، مانند بازی سیاسی برخی سیاست بازان خودفروخته است، جنگ است، و جنگ هم تلفات شهادت و مجروحیت هم دارد! در این عملیات ما یک ایرانی شهید یک مجروح که بعداً شهید شد و یک اسیر ایرانی که شهید حججی بود . برادران عراقی ما نیز که 30 شهید و تعدادی مجروح و یک اسیر عراقی و تعدادی هم مقاومت کرده و دشمن را وادار به فرار کردند.

فیلم های تبلیغاتی که با روش جنگ هالیوودی است و فیلم سازی با کمک بعضی از صحنه های واقعی برای ترساندن ناآگاهان بود که مورد استفاده قرار گرفت.