اقتدار ما در گرو اتحاد و همدلی مردم و مسئولان خواهد بود

مشاور سابق فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در گفتگو با «بسیج»:
اقتدار ما در گرو اتحاد و همدلی مردم و مسئولان خواهد بود
صادقی گفت: کشورمان امنیت خودش را مدیون شهدا و تشکیل گروه های بسیج مردمی می داند و اقتدار امروز ما در گرو اتحاد و همدلی مردم و مسئولان خواهد بود.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" قاسم صادقی مشاور سابق فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه در میان غبار فتنه 88،این نهاد مردمی بسیج بود که نقش گسترده ای در روشنگری و تنویر افکار عمومی داشت، گفت: فتنه سال 88 برآمده از دل انقلاب های رنگی آمریکا و برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی شده بود و عده ای از معاندین سعی داشتند تا با القای شبهه تقلب، راه را برای راه اندازی انقلاب‌های مخملی هموار سازند که بسیج، مقابل این گروه ضدمردمی ایستاد.


وی با اشاره به اثرگذار بسیج دانشجویی ادامه داد: بسیج دانشجویی باعث می شود که یک دانشجوی دانشگاه بتواند به خوبی نقش آفرینی کند و در نهایت وارد کادرسازی انقلاب اسلامی شود و قطعا در تربیت دانشجویان انقلابی اثرگذار است.


صادقی تاکید کرد: کشورمان امنیت خودش را مدیون شهدا و تشکیل گروه های بسیج مردمی است و اقتدار امروز ما در گرو اتحاد و همدلی دولت، مسئولین و مردم خواهد بود و افزایش توان نظامی و امنیتی کشور را عامل اقتدار نظامی کشور می‌دانیم.