جمعه 5 دی 1393 | 11:03
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع)
سکوت در برابر فتنه خیانت به انقلاب است
سکوت در برابر فتنه خیانت به انقلاب است
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: اگر روزی تحمل بنی صدر مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد و امروز نیز مصلحت تحمل فتنه گران برداشته شده است و باید با نفوذی ها برخورد شود

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از خبرگزاری بسیج از همدان، روح الله عروجی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع)، اظهارداشت: تعیین مرز فتنه‌گران با دشمنان دیگر دیر شده و اغتشاشگران باید به سزای اعمالشان برسند.

وی بیان کرد: خواسته عموم مردم این است، تمامی کسانی که می‌خواستند در جریان فتنه حکمیت را به رهبر انقلاب تحمیل کنند و ماجرایی شبیه ماجرای تحمیل حکمیت به حضرت علی(ع) ایجاد کنند باید از صحنه سیاسی کشور حذف شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) با طرح این سوال که افراد بی بصیرتی که در سطوح مختلف جامعه جا خوش کرده اند تا چه زمانی باید تحمل شوند؛ افزود: اگر روزی تحمل بنی صدر مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد و امروز نیز مصلحت تحمل فتنه گران برداشته شده است و باید با نفوذی ها برخورد شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر روزی تحمل فتنه‌گران برای بیداری مردم بود، مردم بیدار شده اند و اگر کسی بیدار نشده است دیگر بیدار نمی‌شود.

عروجی با بیان اینکه شعار امروز همه ما باید بر اساس زیارت عاشورا، مرگ بر ساکتین باشد، گفت: اگر امروز شاهد برخورد قهری با سران فتنه نیستیم این خود از رأفت نظام است که برخی به خیال باطل خود آن را ترس از این این افراد اعلام می کنند.

منبع :خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.