چهارشنبه 22 بهمن 1393 | 16:19
اتحاد و اقتدار در فجر 93؛
22 بهمنی با شکوه تر/ تکرار میثاق ملت ایران با امام و شهیدان
22 بهمنی با شکوه تر/ تکرار میثاق ملت ایران با امام و شهیدان
صبح پیروزس سی وهفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران در پهنه این سرزمین به صحنه آمدند و لبیک گویان به پیامبر اعظم اسلام(ص) و رهبر معظم انقلاب، میثاقی دوباره بستند با شهیدان و امام شهیدان تا تکراری باشد بر خلق حماسه ایستادگی یک ملت بر ارزش ها و آرمانهایش

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"امروز یوم الله 22 بهمن سال 1393 سراسر ایران از روستا تا شهر عرصه حضور اقشار مختلف ملتی بود که مسیری 36 ساله را با وحدت و اقتدار برای استقلال و آزادی خود و کشورشان طی کرده اند.

امروز مسیرهای راهپیمایی در شهرهای مختلف کشور، میعادگاه کسانی بود که بار دیگر با بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان راه حق پیمان بستند که در مسیر حفظ آرمان های این انقلاب تا پای جان بکوشند و این راه را با وحدت، همدلی و اقتدار ادامه دهند.

گزارش خبرنگاران ایرنا بیانگر آن است که امروز سراسر ایران صحنه افتخارآمیز همبستگی و اتحاد یک ملت بود و حکایت این صحنه در قالب خبر نمی گنجد اما در حد بضاعت واژگان می توان گفت در استان ها این حماسه این گونه خلق شد:



• استان اردبیل

شهرها ، بخش ها و روستاهای مختف استان اردبیل امروز شاهد حضور یکپارچه مردم اردبیل در راهپیمایی سال روز پیروزی انقلاب اسلامی و خلق تصاویری ناب از حماسه وحدت ملی بودند.

در شهر اردبیل اقشار مختلف مردم در هوای سرد و در حالی که باد به نسبت شدیدی در حال وزیدن بود مردم از مسیر ایستگاه سرعین تا مصلی این شهر راهپیمایی کردند.

مردم انقلابی استان در شهرستان های بیله سوار ، گرمی ، پارس آباد ، مشگین شهر ، سرعین، نیر ، خلخال ، کوثر و نمین نیز حضور گسترده ای در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و با خلق صحنه های حماسی بار دیگربا آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مجید خدابخش استاندار اردبیل در جمع حاضرین در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور گسترده به دنیا این پیام را مخابره کرد که مردم ایران پس از 36 سال همچنان حامی نظام و رهبری خود بوده و تسلیم فشارها نمی شوند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را پیامی به مذاکره کنندگان ایرانی با گروه 1+5 دانست مبنی بر این که ملت پشتیبان آنها هستند تا از عزت و بزرگی آنها در برابر قدرت های جهانی دفاع کنند.

استاندار اردبیل همچنین با مقایسه وضعیت استان اردبیل پیش و پس از انقلاب به بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در این استان اشاره کرد و گفت: بودجه عمرانی استان در مقایسه باسال گذشته 17برابر افزایش یافته است .

به گفته وی، دولت یازدهم پس از سفر رییس جمهوری به استان اردبیل یک میلیارد دلار برای تبدیل اراضی دیم به آبی در شمال این استان تخصیص داد که با عملی شدن آن انقلابی در کشاورزی منطقه پدید خواهد آمد.



• استان بوشهر

مردم بوشهر نیز امروز همگام با ملت ایران در راهپیمایی شرکت کردند و شعارهایی در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و محکومیت جنایات استکبار جهانی سردادند.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر در جمع مردم گفت: استقلال کشور به مرحله ای از بالندگی رسیده است که امروز فرزندان این ملت در مذاکرات هسته ای اقتدار نظام را به نمایش می گذارند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انقلاب اسلامی با رهبری و پشتوانه دینی روز به روز مسیر بالندگی خود را طی می کند و امروز استقلال کشور و ملت ایران در جهان به عینه دیده می شود.

در راهپیمایی بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسوولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

سردار علیرضا افشار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح درجمع راهپیمایان بوشهری

گفت: نخستین دستاورد انقلاب اسلامی وحدت ملی و یکپارچگی مردم بود که همه ما در برابر حفظ این مهم مسوولیت داریم روز چهارشنبه افزود: دشمن وحدت ملت را نشانه گرفته و سعی کرده اعتماد مردم را نسبت به انقلاب و جمهوریت نظام بی اعتماد کند اما نتوانسته اعتماد مردم را کاهش دهد.

وی وحدت را عامل موفقیت نظام دانست و یادآور شد: اسلامیت نظام نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است به طوریکه اسلام نجات بخش ملت از ستم استکبار بوده است.

جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: ولایت فقیه و روحانیت همواره مورد هجوم دشمن بوده است برهمین اساس دشمن ولایت فقیه که ستون خیمه انقلاب است را هدف قرار داده است.

سردار افشار ادامه داد: دین های ساختگی با هدف اسلام ستیزی و انزجار از دین اسلام در جهان از دسیسه های استکبار جهانی است اما هر روز فرهنگ گرایش مردم به سمت اسلام روزافزون می شود.

سردار افشار گفت: باید با یکپارچگی، وحدت و تلاش دستاوردهای انقلاب حفظ و دشمن را ناکام کرد.



• استان هرمزگان

در استان هرمزگان نیز ساحل نشینان خلیج همیشه فارس حماسه خلق کردند و در بندرعباس مرکز این استان راهپیمایان یکبار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و برحفظ دستاوردهای انقلاب بویژه موفقیت های هسته ای تاکید کردند.

همچنین در این راهپیمایی که نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند ، وزیر دادگستری به عنوان میهمان ویژه به ایراد سخن پرداخت.

نظیر این راهپیمایی با شرکت پرشور مردم در شهرها و روستاهای میناب ، رودان ، جاسک ، قشم ، بستک ، سیریک ، پارسیان ، ابوموسی ، حاجی آباد ، بندرلنگه ، بشاگرد ،کیش ، هرمزبرگزار شد.



•استان لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد 22 بهمن را مصداق عینی تحقق وعده الهی و پیروزی حق بر باطل دانست و در جمع فجر آفرینان این استان گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرآغاز دوران جدیدی در منطقه و جهان شد و این اثر هنوز تداوم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین 'سید احمد میر عمادی ' در جمع پر شکوه مردم که در میدان 22 بهمن خرم آباد گردهم آمده بودند افزود: انقلاب اسلامی زمینه ساز بیداری اسلامی در جهان شده و هدف این انقلاب بر پایی نظام مردم سالار دینی بر مبنای اسلام ناب محمدی است.

گفتنی است در پیایان مراسم یوم الله 22 بهمن در میدان 22 بهمن شهرستان خرم آباد قطعنامه پایانی راهپیمایی بیان شد و با شعار الله اکبر مردم تایید شد .



• استان چهار محال و بختیاری

در این خطه هم مردم حضوری پر شور داشتند و نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری در این جمع آنها عزت بخشیدن به اسلام در دنیا را از ویژگی های برجسته و بارز انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

آیت الله 'علیرضا اسلامیان' در جمع مردم شهرکرد مرکز این استان عزت بخشیدن به اسلام را تنها به دفاع کلامی از اسلام محدود ندانست و گفت: نظام مبتنی بر اسلام باید در تمامی ابعاد، جامعه اسلامی را کرامت و عزت دهد.

او شکستن بندهای وابستگی ملت ایران به بیگانگان را از برکات انقلاب اسلامی خواند و پیشرفت ها را ثمره همت و مقاومت ملت خواند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرکرد و سایر شهرستان های استان چهارمحال وبختیاری با وجود بارش شدید باران با حضور پرشور در این راهپیمایی با آرمان های انقلاب تجدید میثاق و بر حمایت از رهبری انقلاب تاکید کردند.



• استان خراسان رضوی

آیت الله 'قربانعلی دری نجف آبادی' نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری سخنران اجتماع بزرگ مردم مشهد در یوم الله 22 بهمن بود و در این اجتماع که در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا (ع) برپا شد گفت: این راهپیمایی جلوه ای از حضور مجدد انقلابیون سال 1357 در صحنه مبارزه با ظلم و دفاع از آزادی و استقلال است.

وی گفت: هر بار که دشمن در توطئه ها شکست می خورد، ملت ایران و رهبری یک گام به پیروزی نهایی نزدیک تر می شوند حتی زمانی که ملت از توطئه دشمن بی خبر بود، دست غیب الهی دشمن را رسوا کرد مانند توطئه ای که آمریکا در صحرای طبس براه انداخت.



• استان کردستان

در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کردستانی های همیشه در صحنه بار دیگر برای تجدید بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند و جلوه ای از عزت، عظمت، شکوه و اقتدار مردم این خطه را در دفاع از آرمان های انقلاب به منصه ظهور رساندند.

امروز چهارشنبه 22 بهمن در هوای بارانی در کنار رحمت الهی، گروههای مختلف مردم از اقشار و سنین مختلف با دلی پر از عشق به اسلام و انقلاب و رهبری برای نشان دادن همراهی و همگامی با انقلاب و نظام اسلامی در این استان مرزی با شعار استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی این بیعت را بار دیگر به دنیا نشان دادند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در جمع باشکوه مردم سنندج مرکز استان کردستان گفت: مذاکره کنندگان ایرانی در مقابل قدرت های جهانی ذره ای از منافع ملی کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: امروز سربازان مردم ایران در عرصه دیپلماسی ایستاده اند و از حق آنها دفاع می کنند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: 22 بهمن بزرگترین حادثه ای است که بعد از هجرت پیامبر (ص) در تاریخ اسلام ثبت شده است.

زاهدی ادامه داد: مردم ایران که سال ها استیلای استعمارگران را تحمل کرده بود در انقلاب مخالفت خود را با سلطه داخلی و استبداد و سلطه خارجی اعلام کرد.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در سنندج نیز با قرائت بیانیه 10 ماده ای به پایان رسید و برگ زرین دیگری در تاریخ به نام ملت ایران و مردم انقلابی و ولایت مدار کردستان به ثبت رسید.



• استان گلستان

حضور گسترده مردم استان گلستان، اعم از شیعه و سنی و ترکمن و ترک و فارس و سیستانی در مناطق مختلف این استان در راهپیمایی 22بهمن، این راهپیمایی را به محل تجلی وحدت اقوام و پیروان مذاهب مختلف ساکن در این استان بدل کرد.

خبرنگاران ایرنا مردم شهرها و روستاهای مختلف استان با حضور گسترده و با نشاط خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با سردادن شعارهای انقلابی، باردیگر با آرمان های شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

امروز مردم شهیدپرور شهر گرگان و سایر شهرهای گلستان از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان، علما و روحانیون، کسبه و بازاریان، فرهنگیان، دانشجو و دانش آموز، کشاورز و کارگر، کارمند و دیگر اقشار مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تصاویری از امام راحل و رهبری انقلاب و نیز پلاکاردهای مختلف، همچون سیلی خروشان به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه دادند.

در راهپیمایی 22 بهمن امسال اقوام مختلف ساکن درگلستان با لباس های محلی ضمن نمایش وحدت و انسجام ملی، نمایشی زیبا از آداب و رسوم و هنر اقوام این سرزمین را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام 'محمدجواد حاج علی اکبری' مسوول نمایندگی رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور، در جمع راهپیمایان شهر گرگان مرکز استان گلستان گفت: حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن را همایش ملی شکرگزاری، وحدت، اقتدار و بصیرت ملت ایران توصیف کرد.

وی خاطر نشان کرد: 22 بهمن یک روز عادی در تاریخ مردم این سرزمین نیست بلکه روز لبیک ملت شایسته ایران برای ولایت و حاکمیت الهی و پایان دادن به دوران سیاه حاکمیت طاغوت و بیداری امت اسلام است.

استاندار گلستان نیز در آیین مشابه ای که در گنبدکاووس برگزار شد، روح انقلاب اسلامی را خدمت به مردم اعلام کرد و گفت: مسوولیت درنظام اسلامی یک تکلیف است.

'حسن صادقلو' ادامه داد: اگر مسوولی درنظام اسلامی هدف خدمت به مردم نداشته باشد، با نظامی که امام خمینی پی ریزی کرده سنخیت ندارد.

وی با بیان اینکه مسوولیت و فدرت رفتنی است، افزود: آنچه به جا می ماند خدمت به مردم است.



• استان البرز

در آیین 22 بهمن کرج مرکز استان البرز حجت الاسلام محمد جعفر منتظری رییس دیوان عدالت اداری کشور حضور داشت و با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: گزینه های روی میز دشمنان تهدیدهای توخالی است.

وی افزود: خوشبختانه امروز جوانان ایرانی با روشنگری و هوشیاری خود تمام اهداف و توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرده اند.

رییس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5

گفت: به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دست مریزاد می گوییم زیرا این تیم با تلاش شبانه روزی ، مدت زیادی است سرگرم مذاکره برای احقاق حقوق ملت ایران با این گروه است.

وی ادامه داد: تیم هسته ای کشورمان، با تبعیت از فرمایشات معظم رهبری تلاش می کند تا حقوق مسلم ملت ایران تضییع نشود.

مردم شهرستان های کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، اشتهارد ، طالقان و فردیس استان البرز امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حماسه بزرگ و به یادماندنی آفریدند.

قشرهای مختلف مردم استان البرز در این راهپیمایی با شکوه بار دیگر با آرمان های والای امام راحل (ره ) ، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستند.



• استان قم

مردم متدین شهر خون و قیام قم با حضور حماسی و شور انگیز در راهپیمایی 22بهمن بار دیگر شور انقلابی خود را نشان دادند.

مردم ولایت مدار و انقلابی شهر مقدس قم که در پیشاپیش آنها علما و روحانیون در حرکت بودند امروز به خیابان ها آمدند و صحنه های نابی در دفاع از کیان نظام اسلامی و تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب و تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب را به نمایش گذاشتند.

مردم شهید پرور قم از ساعات اولیه صبح امروز خود را از مسیرهای ده گانه اعلام شده به سمت میدان شهید مطهری قم رساندند و سپس حرکت حماسی خود را به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در جمع مردم گفت: هر کس در اندیشه ضربه به نظام اسلامی باشد، با ملت غیور ایران طرف خواهد بود

وی فزود: امروز حضور با شور و نشاط زن و مرد و پیر و جوان در صحنه دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی، برای دشمنان و حتی مردم عادی دیگر کشورها غیرقابل باور است.

وی با بیان اینکه ما دانش آموزان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) و مدرسه 'هیهات من الذله' هستیم، تصریح کرد: امروز تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید با قدرت و عزت از حق مسلم ایران دفاع کرده و هرگز از موضع عزت و اقتدار نظام اسلامی عقب نشینی نکنند.



• استان ایلام

• 'مهدی چمران' رییس شورای اسلامی شهر تهران که امروز 22 بهمن خود را به جمع مردم استان ایلام رسانده بود در آیین این استان گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران فلسفه رایج در میان کشورهای غربی و شرقی را به چالش کشید و راه نوینی را پیش روی ملت های مستضعف عالم بنا نهاد.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب یک تحول بزرگ در دنیای امروزی بود که بر مبنای تفکر اسلامی شکل گرفت، انقلابی که فلسفه، محور و مبنای تفکر آن مبتنی بر مکتب اسلام بود که رهبری آن را یک شخصیت بی نظیر و یک مجتهد و فقیه انقلابی همچون امام خمینی(ره) بر عهده داشت که در بین همه رهبران انقلاب های دنیا بی نظیر بود.

چمران گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران خطی نو و اعتدال وسطی را انتخاب کرد و آن خط مکتب اسلام بود، خطی که نه به شرق و نه غرب تمایل نداشت، هر چند که این خط را از یک هزار و 400 سال پیش پیامبر بزرگ اسلام بنا نهاد و دوباره در ایران زنده شد.

وی خاطر نشان کرد: اوایل انقلاب در نقاط مرزی کردستان، آذربایجان، گلستان ، سیستان بلوچستان و نقاط دیگری با توطئه آمریکا و انگلیس فریاد جدایی و استقلال سر دادند که این توطئه غرب نیز با هوشیاری امام و ملت آگاه ایران نقشه بر آب شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروزه موج بیداری اسلامی به تمامی کشورهای مسلمان سرایت کرده و به حول و قوه الهی این راه همچنان ادامه خواهد داشت و تمامی کشورهای مسلمان را در خواهد نوردید.

وی گفت: همه ما شاهد هستیم که در این مدت موج گسترش علم و فناوری جوانان برونمند ایرانی تا چه حد پیشرفت داشته و در این راستا دانشمندان کشورمان بدون هیچ گونه کمکی انرژی هسته ای را راه انداختند و در فناوری نانو، علوم پزشکی و فضایی جز پنج کشور اول دنیا قرار گرفته ایم.

چمران یادآور شد: باید گفت که ترس دشمن از ملت ما از انرژی هسته ای و پیشرفت علوم و این چنین مسائل دیگر نیست، بلکه ترس از مکتب و تفکر، اعتقادات و شهادت طلبی ما دارد.



• استان فارس

در شیراز مرکز استان فارس هم آیت الله علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایی 22 بهمن سخن گفت و افزود: ملت ایران در برابر فساد آمریکا محکم و توانمند ایستاده است و زیر بار هیچگونه تحمیلی نمی رود.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده باید بداند فرمایشات و اراده رهبری حسن الخطاب است و در این مسیر ملت ایران هیچ گزینه به جز اراده رهبر را نمی پذیرد.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در فتنه 88 عناصر خیابانی و روی صحنه مشخص بودند اما عناصر پشت صحنه اگرچه شناسایی شدند اما به مردم معرفی نشدند.

وی افزود: مردم باید مراقب باشند تا عناصر پشت صحنه فتنه دوباره حق قد علم کردن و نفوذ در جامعه را پیدا نکنند.

بر اساس این گزارش مردم مومن و ولایتمدار شیراز همگام با دیگر نقاط میهن اسلامی،با حضور یکپارچه و حماسی خود در راهپیمایی 22بهمن ضمن ابراز ارادات و تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل یاد وخاطره پیروزی شکوهمند اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در شیراز و در مرکز 28شهرستان دیگر استان فارس حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال حماسی و پرشور بود و نقطه عطف این راهپیمایی حضور اقشار مختلف بخصوص جوانان و نوجوانان عنوان شد.

گفتنی است ، در خاتمه این آیین های بزرگداشت سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی ضمن سوزاندن آدمک های نمادین سران استکبار قطعنامه پایانی راهپیمایی نیز با ندای الله اکبر راهپیمایی کنندگان تایید شد.



•استان مرکزی

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی نیز برگزار شد.

مردم مومن و ولایتمدار در جای جای استان مرکزی از ساعات اولیه روز چهارشنبه در حالی که باران رحمت الهی آرام آرام می بارید، به خیابان ها آمدند و با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

مشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور مجلس درجمع راهپیمایان در مصلی بیت المقدس اراک گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشکوه و گسترده در 22 بهمن امسال نشان دادند که پشتیبان تیم مذاکره کننده هستند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی افزود:ملت نشان دادند ایران که در مذاکرات هسته ای از موضع برتر حضور یافته و تحریم ها و اجبار ایران را پای میز مذاکره نکشانده است.

وی اظهار کرد: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر به دنیا اعلام کرد که همچنان پشتیبان رهبر معظم انقلاب است و پاسخ محکمی به استکبار جهانی و دشمنان اسلام داد.

در بخشی از قطعنامه آمده است: ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی، پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ در حوزه علم و فناوری به ویژه در عرصه ی هسته ای را که در شرایط سخت و ظالمانه ی تحریم، تهدید و مانع تراشی های استکبار جهانی با تقدیم شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن و نیز سردار بی ادعا شهید حسن تهرانی مقدم حاصل شده است، مایه افتخار و عظمت میهن اسلامی می داند.

در این قطعنامه تاکید شده است: ملت ایران ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 ، تنها راه دست یابی به توافق هسته ای را پذیرش حقوق مسلم ملت ایران در حفظ ظرفیت و توسعه مطمئن زیرساخت غنی سازی برای تأمین نیازهای کشور و لغو همه جانبه تحریم های اعمال شده همزمان با اعلام توافق فراگیر می داند و از مذاکره کنندگان می خواهد خطوط قرمز تعیین شده توسط مقام معظم رهبری و نکات مطرح شده در سخنرانی اخیر معظم له به ویژه محفوظ ماندن تکریم، حرمت و پیشرفت ملت ایران و توافق یک مرحله ایِ غیر قابل تفسیر و تأویل را در فرایند مذاکرات به عنوان منشور تأمین حقوق هسته ای ایرانیان، به طور جدی و دقیق رعایت نمایند.

نظیر این آیین باشکوه در شهرستان های خمین، دلیجان ، محلات ،آشتیان ، تفرش ، فراهان، کمیجان، خنداب ، ساوه، زرندیه و شازند نیز برگزار شد.



• استان کرمان

در کرمان حجت الاسلام و المسلمین 'علی شیرازی' مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه میان راهپیمیان 22 بهمن در میدان عاشورا این شهر رفت و گفت: تحریم این ملت را نمی ترساند و نگاه به آمریکا نمی تواند مشکلات این کشور را حل کند.

وی گفت: چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها فرمودند نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی مشکل این کشور را حل می کند.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم وضعیت ایران در روزی که امام راحل جرقه انقلاب را زد، بررسی کنیم دقیقا زمانی بود که استکبار جهانی تصمیم گرفته بود در ایران اصلاحات آمریکایی را اجرایی کند.

وی افزود: امروز فقط محدوده انقلاب در ایران اسلامی تنها نیست و امروز این انقلاب به لبنان، مصر، یمن، عراق و افغانستان، پاکستان و فلسطین صادر شده و امت های اسلامی جهان و مسلمانان دنیا پشت سر این انقلاب قرار گرفته اند و امروز ما با این قدرت با دشمنان خود سخن می گوییم.

وی بیان کرد: آن روزها که دست ما خالی بود و کشورها از ما حمایت نمی کردند دشمنان اجازه نمی دادند پیام انقلاب امام به گوش جهان و مسلمانان برسد اما امروز این انقلاب چه بخواهند و چه نخواهند به دنیا صادر شده و آمار مسلمان و شیعیان دنیا رو به گسترش است.

وی تاکید کرد: امروز قدرت آمریکا و اسراییل رو به افول است و همه آمریکایی ها، اسراییلی ها و سایر جهانخواران می دانند این حرف ها در مبارزه اقتصادی و تحریم دیگر روزهای پایانی خود را می گذراند و ملت ایران با اتکای به خدا و با پشتوانه الهی و با وحدت عمومی به پیش می رود.

مردم دیار کریمان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با راهپیمایی گسترده و دشمن شکن خود از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا، بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند.



• استان خراسان شمالی

سردار حمید رضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، اظهار کرد: اصلی ترین دلیل پایداری انقلاب اسلامی را وجود ولایت فقیه و حمایت بی دریغ مردم از ولی فقیه است.

وی گفت: اینکه انقلاب ما، بر خلاف بسیاری از دیگر انقلاب های جهان، همچنان پایدار مانده در همین اصل نهفته است.

وی شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن را در حکم شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی خواند و از این حضور پرشور و حماسی مردم به عنوان روز ناامیدی دشمن یاد کرد.

سردار مقدم فر، با اشاره به ابتر ماندن فتنه 88، گفت: دشمنان علت اینکه نظام اسلامی در این فتنه ساقط نشد را بررسی کرده و در نهایت به این رسیدند که ایران چراغ راهی با عنوان ولایت فقیه دارد و با بصیرت پیش می رود.

وی از تحریم به عنوان یکی از پروژه های دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران یاد کرد و افزود: در مقابل، رهبر معظم انقلاب، به عنوان جلودار نهضت، 'اقتصاد مقاومتی' را به عنوان یک راهکار موثر مطرح فرمودند.

منبع :خبرگزاری ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.