چهارشنبه 21 بهمن 1394 | 13:43
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک فریضه است؛
دعوت مراجع عظام از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت مراجع عظام از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
مراجع معظم تقلید امسال نیز همچون سال‌های گذشته، ضرورت‌های حضور در راهپیمایی 22 بهمن را برای مردم بازگو کرده و از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تاکید کردند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از سایت خبری کریمه، از هم اکنون شمارش معکوس آغاز شده و آرام آرام داریم به روز موعود، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز اتحاد ملت ایران که همچنان حافظ انقلاب اصلی خودشان هستند، برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نزدیک و نزدیک تر می شویم.

در همین راستا مراجع معظم تقلید امسال نیز همچون سال‌های گذشته، ضرورت‌های حضور در راهپیمایی 22 بهمن را برای مردم بازگو کرده و از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تاکید کردند.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک فریضه است

آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت حضور حماسی مردم در راهپیمایی تاکید کرد و اظهار داشت: ان‌شاءالله راهپیمایی امسال پرشورتر از هر سال انجام خواهد شد، به گونه‌ای که دشمنان را مایوس و دوستان را قوی‌دل و امیدوار کند تا از موضع قدرت و عزت با دشمن صحبت کنند.

وی با بیان اینکه سی و پنج سال است که این راهپیمایی هر ساله پرشورتر از سال قبل انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این نشانه بیداری ملت ما است و همان‌گونه که رهبر بزرگوار انقلاب فرمودند ما به خارجی‌ها نمی‌توانیم اعتماد کنیم.

این مرجع تقلید تعبیرات و اظهارات مقامات امریکایی درباره جمهوری اسلامی ایران را زشت، رکیک و تنفرآمیز دانست و ابراز داشت: با این تعبیرات چگونه می‌توان به آنها اعتماد کرد، باید به ملت خود تکیه کنیم.

وی تاکید کرد: البته ما باید مذاکره کنیم، اما آنچه برای ما نقد و قابل اطمینان است، ملت، قرآن و دین ما است وگرنه آنها امروز هم یک قراردادی ببندند نمی‌توانیم به عنوان دوست روی آنها حساب کنیم.

آیت‌الله مکام شیرازی با تاکید بر این که حفظ نظام و کشور واجب است، تصریح کرد: این راهپیمایی‌ها هم مقدمه حفظ نظام است و واجب به شمار می آید، امیدوارم همه باشکوه خاصی در راهپیمایی شرکت کنند و حماسه تازه‌ای خلق کنند.

ملت با صلابت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور یابند

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز نیز در درس خارج فقه خود با اشاره به اینکه ملت ایران در اوج قدرت و عزت قرار داشته و همواره این قدرت و عزت خود را به نمایش گذاشته‌اند، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که شیطان بزرگ آمریکا نقاب از چهره برداشته است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی درباره ایران تاکید کرد: اوباما، جان کری و معاون وی سخنان سخیفی را درباره ایران بیان کرده و این سخنان نشان‌دهنده عمق کینه آنها نسبت به انقلاب و ملت انقلابی ایران است.

این مرجع تقلید هرگونه اهانت مقامات آمریکایی نسبت به ملت ایران را محکوم کرد و یادآور شد: آنها با این سخنان نشان دادند که هنوز به درک درستی از ملت ایران نرسیده‌اند و مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.

وی ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و گفت: ملت با صلابت در راهپیمایی حضور یافته و عزت و روحیه انقلابی خود را به دنیا نشان می‌دهند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یک فریضه انقلاب است

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در پایان جلسه درس تفسیر خود حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را ضروری دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یک فریضه انقلاب است و نباید این روز را عادی قلمداد کرد.

وی با اشاره به حضور همه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: همه ایرانی‌ها باید در راهپیمایی با شکوه و جلال شرکت کرده و شعار وحدت سر دهند.

حفظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

آیت‌الله جعفر سبحانی هم در جلسه درس خارج اصول خود در سخنانی حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: برای به پیروزی رسیدن این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور گسترده‌ای داشته باشند اضافه کرد: استقلال، آزادی و شکل‌گیری نظام اسلامی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی قبل از انقلاب گرفتار شیاطین بود اضافه کرد: امروز ایران به عظمتی جهانی دست یافته و این عظمت برگرفته از صلابت امام راحل و برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به کشوری سربلند در دنیا تبدیل شده است تاکید کرد: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم و حضور همه مردم در عرصه دفاع از انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن ضروری است.

ملت ایران 22 بهمن اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشانند

آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی نیز با تاکید بر ضرورت حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: ملت شریف ایران همه گوش به فرمان هستند و از رهبر خود اطاعت و فرمان‌برداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه انشاالله در 22 بهمن امسال ملت ایران اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشند، تصریح کرد: استکبار باید بداند در ایران جایگاهی ندارد و ملت ایران علاقمند به استقلال کشور خود هستند.

این مرجع تقلید حضور گسترده و حماسی اقشار مختلف مردم را در این راهپیمایی نشانه پایندی به اسلام و ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب و امام راحل دانست.

22بهمن روز اتحاد و همدلی ملت ایران

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن گفت:‌ ملت بزرگ ایران در این روز با حضور گسترده خود در خیابان‌ها از هویت و نظام اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی بیان داشت: 22 بهمن روز بزرگی است که باید قدر آن را دانسته و این روز و عید انقلاب را جشن بگیریم و به دشمنان ثابت کنیم که تا آخر پای انقلاب ایستاده‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن با تمام وجود بر علیه استکبار شعار سر خواهند داد و وحدت و یکپارچگی خود را به دنیا مخابره خواهند کرد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری گفت: در این روز دنیا حضور عظیم ملت در صحنه را شاهد خواهد بود و به یکدلی و همراهی ملت ایران با نظام اسلامی ایمان می‌آورد.

وی با بیان اینکه باید مراقب حاشیه‌سازی‌های دشمنان باشیم گفت: هر ساله دشمنان به جای نشان داده عظمت حضور ملت ایران، حاشیه‌سازی کرده و می‌خواهند با این روش به نظام ضربه بزنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در روز 22 بهمن تنها باید صدای وحدت و یکدلی شنیده شود تا دشمن بدانند نمی‌توانند با تفرقه و توطئه به اهداف خود برسند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری تاکید کرد: در روز 22 بهمن تنها باید به فکر دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب بود و به تبلیغات سو دشمن توجه نکرد تا یک حرکت عظیم ملی و اسلامی شکل گیرد.

وی گفت: 22 بهمن روز پیمان بستن مجدد با امام راحل و شهدای گرانقدر است و در این روز به دشمنان اثبات خواهیم کرد که یک لحظه هم دست از تبعیت ولایت فقیه برنخواهیم داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن به دوستان و دشمنان گفت: در این راهپیمایی به دشمنان اعلام خواهیم کرد که ملت ایران همواره پابرجاست و در مسیر اهداف خود در صحنه حضور دارد و به دوستان نیز اعلام می‌کنیم که رها شدن از زیر بار استکبار و دشمنان تنها از مسیر وحدت خواهد بود.

مسئولان آمریکایی پاسخ اظهارات خود را در راهپیمایی 22 بهمن می‌گیرند

آیت‌الله سیدمحمد غروی هم با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن گفت: مردم در روز 22 بهمن صلابت و ایستادگی خود را به دنیا نشان داده و به آنها اثبات خواهند کرد که مدافعان اصلی نظام اسلامی ایران هستند.

وی بیان داشت: روز 22 بهمن روز به رخ کشیدن صلابت ملت بزرگ ایران است و مردم با توجه به شرایط مذاکره و لزوم حمایت از مذاکره کنندگان در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه شعارهای 22 بهمن باید وحدت آفرین باشد گفت: باید در این روز همگان به فکر وحدت بیشتر میان مردم باشیم و به جهانیان نشان دهیم که پس از گذشت 35 سال هنوز مدافع ارزش‌های اسلامی و نظام هستیم.

آیت‌الله غروی با بیان اینکه مردم فردا به دنیا نشان می‌دهند که با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌ها هنوز از نظام اسلامی دفاع می‌کنند گفت: دشمنان دسیسه چینی کرده‌اند تا بر علیه نظام فعالیت کنند، اما مطمئن باشند که بی نتیجه خواهد بود و به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید.

وی گفت: ملت بزرگ ایران پاسخ اظهارات توطئه آمیز مسئولان آمریکایی‌ را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد تا دیگر از این سخنان نگویند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در راهپیمایی 22 بهمن اهداف و آرمان‌های امام راحل دنبال شده و با آنها تجدید پیمان خواهیم کرد.

22 بهمن روز شکست دشمن خواهد بود

آیت‌الله حائری‌شیرازی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و 22 بهمن ضمن دعوت مردم بر حضور پرشور در راهپیمایی گفت: مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی به یاری دین خدا آمده و در حفظ آرمان‌های امام می‌کوشند.

وی بیان داشت: اتحاد و همدلی در میان مردم از اولویت‌های اصلی است که دشمن را فلج می‌کند و مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اتحاد خود را نشان خواهند داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: خداوند همراه جماعتی است که اتحاد خود را حفظ کرده است و اگر این اتحاد مردم نبود، ما در انقلاب به پیروزی نمی‌رسیدیم.

آیت‌الله حائری‌شیرازی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: باید بدانیم که اگر اتحاد داشته باشیم، قطعا پیروز خواهیم بود و توطئه دشمنان هم هیچ اثری نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: 22 بهمن روز شکست دشمنان است و ملت ایران در این روز بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان خواهند داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم است و باید پرشور و با صلابت برگزار شود و ارزش‌های آن نسل به نسل در میان جامعه بچرخد.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.