سه شنبه 18 بهمن 1390 | 14:11
همسر شهید علیمحمدی در دانشگاه ارومیه:
دشمن از طلايه‌داري ایران در عرصه علم و دانش در هراس است
دشمن از طلايه‌داري ایران در عرصه علم و دانش در هراس است
همسر شهید علیمحمدی گفت: ایران اسلامی امروز طلایه‌دار پیشرفت‌های علمی است و دشمن از این مسئله در هراس است.

بسیج پیشکسوتان:  منصوره کرمی روز گذشته در آیین افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه ارومیه كه در سالن شهيد چمران این دانشگاه برگزار شد، تصريح كرد: دشمن از طلايه‌داري ایران در پیشرفت‌های علمی در هراس است و ملت ایران نباید اجازه فتنه انگیزی به دشمنان را بدهد.


وی افزود: هر یک از جوانان و دانشجویان ايران اسلامي باید بدانند که دشمنان عزم جدی برای خاموش کردن چراغ دانش و علم و فناوری بکار گرفته و باید هوشیار باشند.
  همسر شهید علیمحمدی بيان داشت: جوانان دانشمند ایرانی با طی پله های ترقی و پیشرفت و دستیابی به علوم و فنون جدید در زمینه های مختلف علمی بستر رشد علمی کشور را فراهم کرده اند و اين مسئله دشمنان را به هراس افکنده است.
كرمي با اشاره به واهمه دشمنان از ایران علمی گفت: دشمن از عزم ملت ایران می ترسد؛ چراکه در طول 33 سال گذشته به خوبی مشاهده کرده که دانشمندان ایرانی هر چیزی را که بخواهند در سایه پشتکار و غیرت به دست می آورند.
وی ادامه داد: دشمنان باید به گوش باشند که هر یک از دانشجویان و جوانان ایران اسلامی جا پای شهید علی محمدی ها خواهند گذاشت و راه وی را ادامه خواهند داد و با صبر و استقامت زمینه های پیشرفت کشور را فراهم مي کنند.
همسر شهید علیمحمدی افزود: شهید علیمحمدی اسطوره تلاش و خستگی ناپذیری و الگوی یک عاشق واقعی به ایران اسلامی بود که باید راه این شهدا توسط جوانان این مرز و بوم ادامه یابد.
کرمی با بيان ويژگي هاي اين شهيد بيان داشت: خوش اخلاقی، جدیت، پشتکار، استقامت و صبر از جمله خصایص شهید مسعود علیمحمدی است.
لازم به ذكر است، مسعود علیمحمدی سوم شهریور ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمد و از اساتید دانشگاه تهران بود که در بامداد ۲۲ دی ماه ۱۳۸۸ و در سن ۵۰ سالگی به هنگام بیرون آمدن از منزلش بر اثر انفجار یک بمب کنترل از راه دور ترور شد. منبع: «خبرگزاری دانشجو»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.