جمعه 19 خرداد 1391 | 11:40
بنیاد شهید پس چه میکند؟
جانبازان آسایشگاه بقیه الله تهران جهت نگهداری از جانبازان نخاعی این آسایشگاه از امت حزب الله تهران استمداد طلبیدند .
جانبازان آسایشگاه بقیه الله تهران جهت نگهداری از جانبازان نخاعی این آسایشگاه از امت حزب الله تهران استمداد طلبیدند .
به دنبال ادعای مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مبنی بر ساخت مرکز توانبخشی در محل آسایشگاه بقیه الله تهران و بلاتکلیفی بودجه ۳۰ میلیارد تومانی، جانبازان این آسایشگاه مخالفت خود را با خروج از آسایشگاه به استناد پر بودن ظرفیت سایر آسایشگاه‌های تهران اعلام نمودند. حتی ایشان در درخواستی به بنیاد شهید خواستار ساخت مکانی هر چند محقر برای اسقرار موقت جانبازان شدند اما گوش‌ها بدهکار نبود.

 

 

بسیج پیشکسوتان


این ماجرا در همین حد باقی نماند. از فروردین ۹۱ هر هفته زلزله‌ای تازه پیکر تاول زده جانبازان را لرزاند. از حضور انصاری قائم مقام بنیاد شهید در میان جانبازان که به گفته خود جانبازان برای اخراج ایشان از آسایشگاه آمده بود گرفته تا مصاحبه‌های بنیاد شهید استان تهران جهت بلاتکلیفی بودجه میلیاردی این سازمان.
اما پا فشاری‌های به حق جانبازان این آسایشگاه بنیاد شهید را وارد دور تازه‌ای از جدال کرد.
ابتدای اردیبهشت ماه جانبازان این آسایشگاه در پی تماس با پایگاه خبری شهدای ایران ادعا کردند که پزشکان این آسایشگاه اخراج شده‌اند و دیگر کسی نیست تا ایشان را ویزیت نماید و در صورت وقوع هر مشکلی، ‌جانبازان نیز همچون مردم عادی باید با اورژانس تهران تماس بگیرند.
اما فشار‌ها به این حد نیز بسنده نکرد تا جایی که نامه تسویه حساب تمامی پرسنل آسایشگاه بقیه الله از قبیل پرستاران، مددکاران، آشپزان، ‌ راننده و تلفن چی و حتی پرستاران ویژه جانبازان نخاعی که قادر به انجام هیچ کاری نیستند صادر شد.
به دنبال وقوع این سونامی فرهنگی، امروز جانبازان آسایشگاه بقیه الله ضمن اعلام اعتراض خود به رسانه‌ها از عموم مردم تهران خواسته‌اند جهت کمک به وضع جانبازان مستقر در این آسایشگاه به یاریشان بشتابند.


منبع: شهدای ایران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.