یکشنبه 18 تیر 1391 | 13:05
تشییع پیکر پاک یک افلاکی دیگر + تصاویر
تشییع پیکر پاک یک افلاکی دیگر + تصاویر
آن شهید که سالها درد و رنج خود را مخفی نگاه داشته بود، عاقبت با تشدید وخامت صدمات شیمیایی و ترکش در نخاع به دیار حق شتافت و جاودانه شد. . .

بسیج پیشکسوتان

«حاج علی حری فراهانی» از رزمندگان دوران حماسه گردان مقداد همزمان با روز ولادت خورشید آسمان ولایت و فخر آسمان و زمین حضرت منجی، رویت یار را به ماندن در دیار خاکی ترجیح داد و از میان ما رفت.
آن شهید که سالها درد و رنج خود را مخفی نگاه داشته بود، عاقبت با تشدید وخامت صدمات شیمیایی و ترکش در نخاع به دیار حق شتافت و جاودانه شد.

«حاج علی حری فراهانی» را اما مردم محله سرآسیاب و پیروزی به جلسات قرائت قرآن می شناختند و از جانبازی او چندان آگاهی نداشتند. به گفته همرزمان آن شهید، درصد جانبازی «حاج علی» در این اواخر به مرز پنجاه درصد رسیده بود و به نقاط دیگر بدن او گسترش یافته بود. صدای خوش حاج علی در مساجد ارباب، المجتبی (ع)، امیرالمونین (ع) و مسجد مسلمین و ده ها مسجد منطقه طنین انداز شده بود و دوستان و همرزمان و هم محله ای هایش چه زیبا در روز عید او را تا ملکوت بدرقه کردند .

دوستان «حاج علی» وقتی در شب آخر به عیادت اش رفتند، او دستی به نشانه خداحافظی با آنها تکان داده بود و با ایما و اشاره از آنها حلالیت طلبیده بود. او علیرغم مصرف آرام بخش های قوی سه شبانه روز بود که نتوانسته بود بخوابد... و عاقبت به استراحتی جاودانه نایل گشت. از حاج علی سه فرزند به یادگار مانده است که در آینده ادامه دهنده راه پدر خواهند بود .

گزارش تصویری مراسم غسل و کفن شهید «حاج علی حری فراهانی» در حسینیه گودال قتلگاه در بزرگراه شهید محلاتی و تشیع پیکر پاک آن شهید از میدان کلانتری واقع در منطقه چهارده تهران را در ادامه می بینید :

کد:ع1

صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.