شنبه 15 مهر 1391 | 11:37
عکس/ سردار «الله کرم» 25 سال پیش
عکس/ سردار «الله کرم» 25 سال پیش
«حاج حسین الله کرم» سالارِ بی بدیلِ اطلاعات و عملیات بود و هیچ بخشی از مناطق عملیاتی جنوبی و غرب نیست که بر کفِ پوتین های این مجاهد خسته گی ناپذیر بوسه نزده باشد.

به گزارش بسیج پیشکسوتان :، تا به حال از جزئیات زندگی شخصی «حاج حسین الله کرم» اطلاعات دقیقی منتشر نشده است و شاید این قبیل ریزه کاری های حیات حاج حسین زیاد هم مهم نباشد. امروز حاج حسین، اواسط دهه پنجم از زندگی خود را طی می کند و او را با عنوان «کارشناس امور استراتژیک نظامی» می شناسند. از سوابق ایشان هم تنها فعالیت های سیاسی اش در دو دهه گذشته در اذهان عمومی رسوب کرده است و هر کس و ناکس هم از دیدگاه جناح سیاسی خود به قضاوت درباره ی وی می نشیند اما کمال بی انصافی است که کارنامه درخشان این سردارِ سال های جهاد و حماسه از نظرها پنهان بماند. «حاج حسین الله کرم» سالارِ بی بدیلِ اطلاعات و عملیات بود و هیچ بخشی از مناطق عملیاتی جنوبی و غرب نیست که بر کفِ پوتین های این مجاهد خسته گی ناپذیر بوسه نزده باشد.
صرف نظر از تمامی گفته ها و تحلیل ها درباره شخصیت سیاسی حاج حسین، بی تردید مردی که تمامی سال های جنگ را از ابتدا تا انتها، در جبهه های نبرد گذرانده،  مدال شرف و غیرت را از تاریخ دریافت خواهد کرد و در صورت ثبات قدم در جاده ی حق و حقیقت، پاداش مجاهدات خود را از سالار شهیدان خواهد گرفت.
تصاویر زیر، در میانه ی سال های دفاع مقدس از «حاج حسین الله کرم» برداشته شده است. خداوند به حق یاران شهیدش، این سردار را عاقبت به خیر گرداند و در مسیر ولایت و اسلام ناب محمدی مستدام بدارد..

منبع:مشرق

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.