چهارشنبه 22 آذر 1391 | 09:01
وقتی چینی ها تندیس حاج احمد بسازند!!!!
وقتی چینی ها تندیس حاج احمد بسازند!!!!

 پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "

حاج احمد! از وقتی که گذاشتی و رفتی برای رهایی شیعیان لبنانی از سیم خاردارهای رژیم صهیونیستی، خیلی اتفاق‌ها افتاده؛ همرزمانت از هجمه‌های فرهنگی درد می‌کشند و درد می‌خورند؛ یادت هست که یک بار به خاطر اینکه دوستت از کلمه «مِرسی» به جای «سپاس» استفاده کرد، چطوری وادارش کردی که در هوای خیلی سرد پاوه، روی زمین گل‌آلود سینه‌خیز برود؟

یادت هست وقتی دوستت علت را پرسید به او گفتی: «ما یک رژیم طاغوتی را با فرهنگش بیرون کردیم، ما خودمون فرهنگ داریم، زبان داریم، شما نباید نشخوار کننده کلمات فرانسوی و اجانب باشید!».

نمی‌دانم امروز بگویم که خوش به حالت نیستی که ببینی یا بگویم که کاش بودی و می‌دیدی، اینجا خیلی از کلمه‌هایی که معادل فارسی‌اش هم هست، از زبان‌ مللی ااستفاده می‌شود که سردمدارانشان چشم دیدن انقلاب را ندارند.

می‌خواهم کاری را که اخیراً انجام شده را بهت بگویم، البته می‌دانم که می‌دانی، می‌دانم که دلت می‌سوزد اما درد دل است چه می‌شود، کرد؛ می‌خواهم با تو هم درد دل کنم هر چند که امروز در اسارت خیلی درد می‌کشی!

 

می‌خواهم بگویم که یک کانتینر مجسمه‌های کوچک 20 سانتی‌متری ‌از شهدا و علمای انقلاب اسلامی ایران با مجوزهای لازم از گمرک عبور کرده و وارد ایران شده است! مجسمه‌هایی که نه در تعریف هنر مجسمه‌سازی می‌گنجد و نه عنوانی دیگر‌ برازنده آن‌هاست، احجامی که به گفته واردکنندگان آن با مجوز وزارتخانه مربوطه از گمرک عبور کرده است!

سوژه دلالان این بار شخصیت‌های انقلابی ‌و شهدای ایران است، شخصیت‌هایی چون شهید آیت‌الله بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و مجسمه‌ای برای توست با همان لباس رزمت.

این مجسمه‌های چینی درحالی به کشور وارد می‌شود که بسیاری از هنرمندان مجسمه‌ساز و هموطن تو، بارها آمادگی خود را در ساخت پرتره‌هایی از شخصیت‌های دینی و مذهبی اعلام کرده‌اند.

حاج احمد! چینی‌ها چقدر تو را می‌شناسند، چقدر تو و مردهای مرد این انقلاب را می‌شناسند، چقدر اسلام را می‌شناسند، می‌بینی کار به جایی رسیده که آنها برای تو و بهشتی‌ها مجسمه می‌سازند تا در خانه‌های ما جا بگیرد، آن وقت چطوری بچه‌های ما باید از شما الگو بگیرند؛ با دیدن این مجسمه‌ها؟!!

این یکی از هزار دردی بود که می‌کشیم، پس زودتر بیا، با مهدی(عج) بیا، در رکاب ایشان هم سربازی کن و نائب امام زمان را تنها نگذار...

 

ساجد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.