چهارشنبه 27 دی 1391 | 11:11
سردار کاظمینی:
پادگان دو کوهه عرفه ایران
 پادگان دو کوهه عرفه ایران

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله‌(ص) تهران بزرگ با بیان خاطراتی از سرداران شهید دفاع مقدس، پادگان دو کوهه را عرفه ایران دانست و گفت: بسیاری از شهیدانی که اکنون در بهشت زهرا آرمیده‌اند دو کوهه را دیده‌اند.
در دومین روز از اردوی متحرک صحرایی رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله‌(ص) تهران بزرگ با حضور در یادمان سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان(دو‌کوهه) با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.
سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله‌(ص) تهران بزرگ در حسنیه شهید همت با بیان خاطراتی از سرداران شهید دفاع مقدس، پادگان دو کوهه را عرفه ایران دانست و گفت: بسیاری از شهیدانی که اکنون در بهشت زهرا آرمیده‌اند دو کوهه را دیده‌اند. آنها دنیای مادی در تهران را رها می‌کردند و به دو کوهه می‌آمدند و با شناختی که در این مکان که به تعبیر من عرفه ایران است پیدا می‌کردند به خط مقدم اعزام می‌شدند و به مقام شهادت نائل می‌آمدند.
وی افزود: بعد از هر عملیات که به دو کوهه برمی‌گشتیم غم سنگینی بر دلمان می‌نشست در عملیات خیبر بدون حاج همت برگشتیم و در عملیات دیگر شهید صالحی را شهید گوچه‌ای را شهید شهیازی و دیگر عزیزانمان را نداشتیم و این برای ما خیلی سخت بود.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله‌(ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: دو کوهه تاریخ لشکر 27 و سپاه تهران بزرگ است، چرا که تیپ 27 محمد رسول الله(ص) در سال 60 به همت سردار حاج احمد متوسلیان، شهید همت و دیگر سرداران شهیدی که از عملیات‌های مختلف برگشته بودند در پادگان دو کوهه تشکیل شد و تا پایان جنگ عقبه لشکر 27 محمد رسول الله(ص) بود و بسیاری از عملیات‌های بزرگ را پشتیبانی می‌کرد.
در ادامه ان مراسم سردار مجتبی عسگری و سردار بیگدلی به نقل خاطره و تشریح عملیات‌ها پرداختند.
انتهای خبر/

سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.