سه شنبه 3 بهمن 1391 | 13:03
سردار فضلي جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين:
امسال بيش از ۱۷۱ هزار نفر با قطار به كربلاي ايران اعزام مي شوند
 امسال بيش از ۱۷۱ هزار نفر با قطار به كربلاي ايران اعزام مي شوند
جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج براي مقابله با هرگونه فتنه احتمالي بويژه در انتخابات سال ۹۲ در آمادگي كامل به سر مي برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت،سردار علي فضلي در حاشيه مراسم اعزام كاروان هاي راهيان نور در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هيچ دغدغه اي براي مقابله با فتنه احتمالي انتخابات سال ۹۲ وجود ندارد.

وي با بيان اينكه "مردم ولايتمدار ايران اسلامي از فتنه ۸۸ سربلند بيرون آمدند ولي برخي خواص مردود شدند"، افزود: در سال ۸۸ قبل از وقوع فتنه براي مقابله با آن هيچ برنامه ريزي نشده بود اما مردم حضور به موقع مردم ايران اسلامي موجب خنثي شدن توطئه هاي فتنه گران شد. مردم ولايتمدار و وفادار به آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي ايران با بصيرتي كه دارند تمام تحركات فتنه گران و ساكتين فتنه را هوشمندانه رصد و در وقت مقتضي اقدام خواهند كرد.

فضلي "انتخابات آزاد" را سناريوي جديد دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي ايران دانست و راهبرد اصلي بسيج در انتخابات سال ۹۲ را تلاش براي حضور و مشاركت حداكثري عنوان كرد.

رييس ستاد مركزي راهيان نور كشور در ادامه، از اعزام بيش از ۱۷۱ هزار نفر به كربلاي ايران با قطار خبر داد و گفت: براي استان هاي خراسان رضوي، سمنان و تهران امكان اعزام با قطار فراهم شده است.

انتهاي پيام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.