سه شنبه 10 تیر 1393 | 19:12
مسئول سازمان بسیج سازندگی:
مهران سند ایمان، شجاعت و پایداری ملت ایران است
مهران سند ایمان، شجاعت و پایداری ملت ایران است
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مهران امروز سند روشن ایمان، شجاعت، غیرت، مردانگی، پاسداری و پایداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار ابراهیم عزیزی در جشن بزرگ سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: شهر مهران نماد برجسته ای از مقاومت، پایداری، صلابت و سلطه ستیزی یک ملت بزرگ و نجیب است.
وی افزود: دهم تیرماه 65 را باید ماندگارترین روز تاریخ حماسه سازی مردم ایلام و ایران اسلامی نامید.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: درس ما از این پیروزی باید این باشد که ایران اسلامی به برکت ایمان، وحدت و رهبری لحظه ای از آرمان ها و اصول خود عدول نمی کند.
سردار عزیزی بیان کرد: ملت بزرگ ایران در سایه وحدت، ایمان، ولایت و رهبری هرگز به هیچ کس، جریان و ابرقدرتی اجازه ذره ای نگاه بدبینانه به خاک ایران اسلامی نخواهند داد.
امام جمعه مهران نیز در این آیین با تبریک سالروز آزادسازی مهران گفت: دشمنان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس دست در دست هم برای نابودی انقلاب کوشیدند اما مردم به تبعیت از فرمان امام راحل (ره) نگذاشتند ذره ای از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن در آید.
حجت الاسلام و المسلمین «روح الله ولدبیگی» افزود: ملت ایران با تحمل هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و پیروی از ولایت سربلندی ، عزت و اقتدار را برای خود به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: امروز نیز آحاد مردم با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» سدهای پیش روی نظام را برداشته و قله های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.
امام جمعه مهران همچنین ابراز امیدواری کرد با موافقت دولت تدبیر و امید برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی مهران به منطقه آزاد تجاری گامی بزرگ برای رفع محرومیت از منطقه برداشته شده و استان ایلام نیز از برکت های این اقدام بهره مند شود.
فرماندار مهران نیز در سخنانی اظهار کرد: مهرانی های قهرمان در حساس ترین مقطع از زمان امتحان خود را پس داده و به شکرانه این کار اکنون ایران اسلامی کشوری مقتدر و توانمند در دنیاست.
«مراد ناصری» افزود: برای رسیدن به جایگاه مطلوب باید هزینه کرد و انقلاب ما نیز با شهادت بزرگان و جوانان غیور خویش این هزینه را پرداخت کرده و اکنون بر ما واجب است در حفظ و نگهداری آن بکوشیم و این انقلاب را به دست نااهلان نسپاریم.
شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام دهم تیرماه سال 65 در عملیات کربلای یک از لوث وجود دشمن بعثی خارج شد.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.