سه شنبه 25 آذر 1393 | 11:19
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:
استان گیلان میزبان پیکرهای مطهر 5 شهید گمنام است
استان گیلان میزبان پیکرهای مطهر 5 شهید گمنام است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان از تشییع و تدفین 5 شهید گمنام در رودسر و کلاچای خبر داد و گفت: پیکرهای این شهدا همزمان با سالروز رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) خاکسپاری می‌شود.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،رسول جلائی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان از ورود پیکرهای 5 شهید گمنام به این استان خبر داد و گفت: پیکرهای این شهدا در شهرهای رودسر و کلاچای تشییع و تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام برکت و رحمت الهی هستند که نصیب استان ما شده‌اند، اظهار داشت: پیکرهای مطهر سه شهید گمنام در شهرستان رودسر و دو شهید دیگر در کلاچای تشییع و تدفین می‌شوند.

جلایی با اشاره به اینکه میزبانی 5 شهید گمنام در روزهای پایانی ماه صفر، افتخاری بزرگ برای مردم گیلان است، گفت: شهدایی که قرار است در شهرستان رودسر تشییع و تدفین شوند 17 ، 20 و 25 ساله هستند که در منطقه چیلات، سومار و حاج عمران  تفحص شده‌اند و همزمان با 28 صفر سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و امام حسن مجتبی(ع) تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه شهدای شهرستان کلاچای در 30 صفر همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تشییع و خاکسپاری می‌شوند، تصریح کرد: این دو شهید 18 و 22 ساله هستند که در منطقه زبیدات و جزیره مجنون تفحص شده‌اند.

منبع : دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.