پنجشنبه 27 آذر 1393 | 08:07
فرمانده سپاه استان اردبیل:
انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان بسیجی باشد
انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان بسیجی باشد
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، باید یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان بسیجی باشد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار جلیل بابازاده در مراسم معرفی برترین های دومین سوگواره عاشورایی «حدیث عشق» در مشگین‌شهر اظهار کرد: اگر فرزندان برومند این مرز و بوم بی‌ادعا و در اوج هنرمندی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شده و دشمن را مغلوب کردند امروز وظیفه و رسالت همه ما به ویژه هنرمندان است تا در این سنگر پاسبان این ارزش‌ها و دستاوردهای فاخری باشند که در این 35 سال به دست آمده است.

وی با برشمردن ابعاد مختلفی از توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی در مغلوب کردن نظام اسلامی گفت: دشمنان ما تنها راه مقابله و شکست جمهوری اسلامی ایران را ابعاد فرهنگی، اعتقادی و ارزشی آن معرفی کردند و خودشان به صراحت اعلام می‌کنند که اگر بتوانند فرهنگ ایثار و شهادت، گذشت، ایستادگی و معنویت جامعه ما را مخدوش کنند به راحتی می‌توانند چیرگی خود را نشان دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مایوس شدن دشمنان از رخنه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی را یادآور شد و ادامه داد: آنها در این 35 سال با تجربه دامنه‌دار به این نتیجه رسیدند که جمهوری اسلامی ایران در این حوزه‌ها شکست‌پذیر نیست و تنها راه غلبه بر این نظام حرکت‌های زیربنایی فرهنگی، اعتقادی و ارزشی است تا نسل جوان را از ادامه این مسیر ناامید کند.

بابازاده عنوان کرد: در این موقعیت حساس و سنگر خطیر هنرمندان مخلص و متعهد ما باید به گونه‌ای اقدام کنند تا نه تنها بهانه‌ای به دست دشمن داده نشود بلکه در بهترین قالب این هنرمندی به نسل‌های بعدی منتقل شده و مبانی ارزشی بیشتر از این تبیین شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما در این شرایط حساس نیازمند حضور و مشارکت همه جانبه هنرمندان در عرصه‌های مختلف هستیم و امیدواریم با همکاری مسئولان امر ضعف‌ها و کاستی‌ها نیز در این مورد برطرف شود.

 

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.