جمعه 18 فروردین 1391 | 14:52
رهبر شیعیان بحرین:
سرویس : بین الملل
رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه امروز از سیاست‌های دوگانه آمریکا به شدت انتقاد کرد و گفت آمریکا در حالی که به نام آزادی و دموکراسی کشورهای جهان را اشغال می‌کند اما از دیکتاتور بحرین حمایت می‌کند.

بسیج پیشکسوتان "

آیت‌الله "عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه امروز مسجد امام صادق علیه السلام در شهر دراز به شدت از بی‌اعتنایی نشست سران عرب نسبت به موضوع سرکوب‌ها در بحرین انتقاد کرد و گفت نادیده گرفته شدن موضوع بحرین در نشست سران عرب حاکی از آن است که گوش سران عرب نسبت به فریاد کمک مردم بحرین کر شده است و نشان از آن دارد که فقط ظالم به یاری و کمک فرد ظالم دیگر می‌شتابد.

وی در ادامه به سیاست‌های دوگانه آمریکا درباره بحران بحرین اشاره کرد و گفت آمریکا به نام آزادی، کشورهای جهان را اشغال می‌کند اما به دیکتاتوری در بحرین مجوز ادامه فعالیت‌های خود در سرکوب مردم را می‌دهد.

آیت‌الله عیسی قاسم گفت: آمریکا بارها تاکید کرده است که رژیم بحرین شریک استراتژیکی برای واشنگتن به شمار می‌‌آید این در حالی است که رژیم بحرین در حال سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم خود است و این نشان دهنده آن است که هزاران ملت و هزاران دموکراسی و آزادی با یک شریک استراتژیک عزیر برای آمریکا برابری نمی‌کند.

رهبر شیعیان بحرین هشدار داد که این کشور تا زمانی که سردمداران آن به خواسته‌های ملت گوش فرا ندهند، در بحران باقی خواهد ماند و راه‌حل بحران بحرین در تجهیز ارتش برای سرکوب ملت نیست.

منبع:فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.