دوشنبه 2 مرداد 1396 | 09:48
مراسم چهلمین روز شهادت شهید حادثه تروریستی مجلس پاسدار جواد تیموری + تصاویر
مراسم چهلمین روز شهادت شهید حادثه تروریستی مجلس پاسدار جواد تیموری + تصاویر

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" مراسم سوگواری چهلمین روز شهادت "شهید جواد تیموری" که در عملیات تروریستی ۱۷ خرداد ماه در مجلس شورای اسلامی به مقام والای شهادت نائل شده بود با حضور مردم انقلابی و متدین منطقه ۴ تهران و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در مسجد حضرت قمر بنی هاشم (ع) محله شمیران نو برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید حسین مومنی طی سخنانی اظهار داشت: شهدا در صحنه نبرد با اخلاص ، مقاومت وایستادگی از همه چیز خود گذشتند.
کارشناس امور دینی و سیاسی گفت: شهدا مجاهدان فی سبیل اله هستند که در جهاد اصغر در مقابل دشمن ایستادند،‌ در جهاد اکبر با نفس خود مبارزه کردند و از لذت های زود گذر دنیا گذشتند و شهادت را انتخاب کردند و در جهاد کبیر با اطاعت از ولی فقیه زمان خود در مقابل دشمن تا آخرین قطره خون ایستادند .
حجت الاسلام سید حسین مومنی افزود:‌ امروز وظیفه ما در قبال خون شهدا، ‌اطاعت از ولی فقیه و رهنمود های مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام مومنی بیان کرد: امکان ندارد انسان هم میل به اهل بیت علیهم‌السلام داشته باشد و هم به دشمنان آن‌ها روی خوش نشان بدهد. ذره‌ای دلبستگی به دشمنان برای انسان ظلالت به همراه دارد.

 

 

 

 شهید «جواد تیموری» متولد سال 1370 و از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که مسئولیت حفاظت از مجلس شورای اسلامی را به‌عهده داشت. او سال 90 وارد سپاه انصار شد. او اولین شهید مجلس است. برادرش «شهید رضا تیموری» در عملیات مرصاد به‌دست کوردلان منافق به شهادت رسید. سه سال از ازدواجش می‌گذشت که همزمان با سالروز مراسم عقدش با زبان روزه توسط تروریست‌های تکفیری مهاجم در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.