پنجشنبه 24 فروردین 1391 | 14:54
همچنان حکم می راند....
سرویس : بین الملل
زیمرمن مدعی شده است در دفاع از خود اقدام به تیراندازی کرد در حالی که تصاویر منتشر شده از سوی پلیس از شب کشته شدن مارتین، هیچ گونه آثار کبودی و یا خونریزی روی بدن وی را نشان نمی‌دهد.

بسیج پیشکسوتان "

مقامات قضایی ایالت فلوریدای آمریکا پس از هفته ها جنجال بر سر قتل یک نوجوان سیاه پوست به نام تراووین مارتین (trayvon martin )، جرج زیمرمن نگهبان سابق آمریکایی را به قتل غیرعمد متهم کردند.

تراووین مارتین نوجوان آمریکایی در حالی که درحال قدم زدن بود به طور اتفاقی وارد ملک شخصی جرج زیمرمن نگهبان سابق آمریکایی شد و  از سوی وی مورد اصابت گلوله قرار گرفت ابن در حالی بود که در تماس تلفنی با پلیس به وی توصیه شده بود که تا قبل از حضور پلیس به هیچ کاری دست نزند .   در این جریان مسا له‌ای که به شدت مورد انتقاد سیاه پوستان آمریکایی قرار گرفت، عملکرد تبعیض آلود پلیس در قبال پیگیری قتل مارتین است.   دادستان ویژه این پرونده می گوید، قانل خود را به پلیس تسلیم کرده و به زندان منتقل شده است.   زیمرمن ۲۸ ساله مدعی شده است پس از آن‌ که از سوی نوجوان سیاهپوست هدف حمله و ضرب و جرح قرار گرفت در دفاع از خود اقدام به تیراندازی کرد در حالی که تصاویر منتشر شده از سوی پلیس از شب کشته شدن مارتین، هیچ گونه آثار کبودی و یا خونریزی روی بدن وی را نشان نمی‌دهد.   صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.