دوشنبه 17 اسفند 1394 | 09:24
بوسه سردار کریم پور بر دستان پدر سه شهید
توصیه شهید حمید دقیقی: نماز اول وقت را فراموش نکنید
توصیه شهید حمید دقیقی: نماز اول وقت را فراموش نکنید
جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت طی سفر به شهر کاشان به طور اتفاقی با مغازه پدر شهیدان دقیقی روبه رو شدند و تصمیم به ملاقات و احوال پرسی با این پدر فداکار گرفتند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت طی سفر به شهر کاشان و دیدار با خانواده شهید عباس کریمی در حالی که به دنبال مسجد برای خواندن نماز بودند به طور اتفاقی با مغازه پدر شهیدان دقیقی روبه رو شدند، تصمیم به ملاقات و احوال پرسی با این پدر فداکار گرفتند که در زیر مشاهده می کنید:

داخل مغازه تصاویر 3 فرزند شهیدش را در کنار عکس امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به چشم می خورد، پیر مردی ساده و دوست داشتنی متولد 1314 که با وجود سن بالا به کار خیاطی مشغول بود با روی خوش از ما استقبال و با ما به گفت گو نشست و خاطراتی از فرزندانش برای ما نقل کرد.

پدر شهیدان دقیقی از عملیات هایی که فرزندانش در آن به شهادت رسیدند گفت: حمید اولین پسرم بود که در سال 59  و در عملیات شکست حصر آبادان شهید شد، مجید در عملیات کربلای 5 و مجتبی در عملیات کربلای 8 شهید شد.

پدر شهید از جایگاه شهید حمید دقیقی خاطره ای نقل و گفت: شب به خدا گفتم دوست دارم بدانم جایگاه پسرم حمید چگونه است، آن زمان یک کارگر داشتم انسان دل پاکی بود، صبح من را دید و گفت: دیشب خواب حمید را دیدم  به من گفت به بابا  بگو این قدر به فکر جای من نباشد و شهید جای خودش را به من نشان داد، منزل خیلی بزرگ و درب بزرگ آسمانی رنگ داشت، داخل شدم شهید حمید به من گفت: این غرفه شهید مطهری است، این غرفه شهید مفتح است، این هم غرفه من است و به من توصیه کرد نماز اول وقت را فراموش نکنید.

 پدر شهید از ملاقاتش با شهید حمید دقیقی  در خواب خاطره ای بیان و اظهار داشت: یک شب من از خواب بیدار شدم، حمید را با لباس پاسداری و پوتین و چراغ قوه به دست در حالی که نصف صورتش قرمز بود دیدم، من که بسیار تعجب کرده بودم و صلوات می گفتم، نتوانستم با حمید صحبتی کنم، حمید لبخندی روی لب داشت و بعد از زمان کوتاهی به صورت نور شد و در عکس امام خمینی(ره) محو شد. بعد از آن دیگر خوابم نبرد، آن شب برادر خانم حمید هم در اتاق من خوابیده بود، ایشان هم دقیقا همان خواب من را دیده بود. به من گفت آقا حمید آمده بود اینجا در حالی که چراغ قوه دستش بود و لباس نظامی پوشیده بود، می خواستم شما را بیدار کنم که حمید مثل نوری در عکس امام خمینی(ره) محو شد.

 پدر شهید ایمان و تقوای پسرانش را به خاطر لقمه ی حلال داستند و از عبادت های فرزندانش خاطره ای بیان کردند: پسرانم شب که می خوابیدند، نصف شب بیدار می شدند و نماز شب می خواندند و گریه می کردند، من که می رفتم پیش پسرانم می دیدم پاهایشان را جمع کرده اند به آنها می گفتم چرا پاهایتان را جمع کردید، آنها می گفتند: همه جا محضر خدا است.

در پایان این دیدار سردار کریم پور به پاس قدردانی از زحمات این پدر بوسه ای بر دستان این پدر فداکار زد.

 

 

 

تهیه و تنظیم : حرثی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.