دوشنبه 28 فروردین 1391 | 06:39
سرویس : بین الملل
مهاجمان مسلح كه از روز یكشنبه در ساختمان نیمه كاره ای در شهر كابل موضع گرفته اند همچنان در این مكان به سمت نیروهای امنیتی و سفارت خانه های غربی در منطقه وزیر اكبرخان با سلاح های نیمه سنگین شلیك می كنند.

بسیج پیشکسوتان "

به گزارش خبرنگار ایرنا از كابل یك مقام آگاه كه خواستار عنوان نشدن نام و مسوولیتش شد به خبرنگار ایرنا گفت: مهاجمان در این ساختمان در محله وزیر اكبرخان محل استقرار دیپلمات های خارجی به سمت سفارتخانه های كشورهای غربی شلیك می كنند و تاكنون نیروهای امنیتی موفق به مهار آنها نشده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از كابل ، در حالی كه به نظر می رسید درگیری های شب و عصر یكشنبه در كابل بعد از هشت ساعت فروكش كرده باشد اما ساعت یك بامداد روز دوشنبه انفجار راكت وتیراندازی های شدید خواب را از مردم ربود.

نیروهای امنیتی با استفاده از هلی كوپترها بر فراز منطقه خارجی نشین وزیر اكبر خان , دائم در حال پرواز هستند و این ساختمان نیمه كاره را مورد حمله قرار می دهند.

حمله مهاجمان مسلح و انتحاری به سه نقطه شهر كابل كه از ساعت 14 روز یكشنبه آغاز شد، تا ساعت 10 شب ادامه داشت اما بعد از سه ساعت توقف باردیگر از بامداد دوشنبه این حملات از سر گرفته شد.

تاكنون جزئیاتی از تعداد كشته ها و مجروحین نیروهای امنیتی، مهاجمین و غیر نظامیان اعلام نشده است آما آمارهای ضد و نقیض حاكی از كشته شدن 18 مهاجم و تعدادی غیر نظامی در عملیات روز یكشنبه در كابل و شهرهای دیگر بوده است.

 

ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.