دوشنبه 10 شهریور 1393 | 11:08
آیت الله علم الهدی :
قدرت ایران امروزه یک معجزه الهی است
قدرت ایران امروزه یک معجزه الهی است
شما پیشکسوتان بسیجی یک امید و سرافرازی برای ما و نظام محسوب می‌شوید، در واقع شما استوانه‌های مقاومت نظام هستید

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با پیشکسوتان  بسیجی خراسان رضوی  اظهار داشت:

  مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری عامل اصلی این پیروزی‌هاست، ایشان در یک ربع قرن در جریان مقاومت یکه و تنها در مقابل جریان‌ها و موضع‌گیری‌ها و نوسانات سیاسی رهبری کرده‌اند. قدرت ایران امروزه یک معجزه الهی است. اگر همین روش و برنامه ادامه پیدا کند هژمونی استکبار فرو می‌ریزد و آن وقت زمینه برای ظهور امام زمان (عج)فراهم می‌شود و دیگر کار تمام است

آیت‌الله علم‌الهدی در جمع پیشکسوتان بسیج خراسان رضوی در محل دفتر امام جمعه مشهدمقدس، اظهار کردند: شما پیشکسوتان بسیجی یک امید و سرافرازی برای ما و نظام محسوب می‌شوید، در واقع شما استوانه‌های مقاومت نظام هستید و با حضور فعال در عرصه مقاومت، آن را در عرصه جامعه نهادینه کردید و حضور و نشاط شما در نظام یک پشتوانه است. ۳۵ سال از عمر نظام اسلامی می‌گذرد، هیچ زمانی و هیچ انقلابی در دنیا آن قدر مانند انقلاب ما مورد دشمنی و هجوم قرار نگرفته است و در مقابل این همه دشمنی نه تنها باقی مانده بلکه قوی‌تر و نیرومندتر به راه خود ادامه می‌دهد.

ایشان با تاکید بر این که این قدرت نتیجه مقاومت بسیجیان پیشکسوت است، افزودند: حضور شما و تداوم مقاومت شما سبب خرسندی و بشارت ما است، ۳۵ سال است که شماها در مقابل براندازی دشمن مبارزه می‌کنید و اکنون کار به جایی رسیده که دنیا به جای فکر براندازی به فکر موازنه قدرت با ما باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای عنوان کردند: این مذاکرات بیش از ۱۵ سال است که شروع شده و تحت عنوان مذاکرات دو نیت وجود دارد، یک نیت ظاهری و دوم نیت پشت پرده است. ظاهر مسئله این است که ۱+۵ در مقابل هسته‌ای شدن ایران ایستادگی می‌کند اما در واقع تمام قدرتمندان دنیا در یک طرف موضوع، در مقابل قدرت و مقبولیت جمهوری اسلامی مقاومت می‌کند.

ایشان با اشاره به اینکه استکبار جهانی هنوز در زمان گذشته سیر می‌کند، بیان کردند: امروزه رشد ارتباطات سبب رشد و بینش مردم دنیا شده و در جریان مذاکرات مردم دنیا می‌گویند چه‌جوری است که آمریکا با ۱۶ هزار کلاهک هسته‌ای از ایران می‌ترسد و پشت کشور ایران چه قدرتی وجود دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به مواضع استکبار جهانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند: آنها یک زمانی فکر می‌کردند با یک کودتا می‌توانند بساط ما را برچینند اما امروزه به فکر مقابله با قدرت‌ ایران در عرصه منطقه و جهانی هستند.

 ایشان با اشاره به اینکه آغاز این مقاومت از کجا بوده است، بیان کردند: نقطه آغاز این مقاومت، مقاومت در مقابل گلوله‌های شاه جلاد بود؛ بعد از آن ظهور شما بسیجیان در عرصه کشور است که در جنگ تحمیلی از ارزش‌ها و آرمان‌های ما دفاع کردید و اکنون این ارزش‌ها و عرصه مقاومت به غزه و منطقه نفوذ پیدا کرده است. اکنون استکبار جهانی نمی‌داند در مقابل جهنمی که در غزه برای آنها ایجاد شده چه تصمیمی بگیرد و اکنون عکس مقام معظم رهبری در ۲۰ متری مرز اسرائیل است و انقلاب اسلامی از آنجا دفاع می‌کند

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه سرفصل این مقاومت بسیجیان پیشکسوت هستند، افزودند: تحلیل این است که مقاومت در جنگ غزه پیروز بیرون می‌آید، براساس تحلیل  استکبار جهانی، ایران در دو جبهه به طور همزمان پیروز قطعی است. مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری عامل اصلی این پیروزی‌هاست، ایشان در یک ربع قرن در جریان مقاومت یکه و تنها در مقابل جریان‌ها و موضع‌گیری‌ها و نوسانات سیاسی رهبری کرده‌اند.

ایشان با اشاره به اینکه قدرت ایران امروزه یک معجزه الهی است اظهار کردند: اگر همین روش و برنامه ادامه پیدا کند هژمونی استکبار فرو می‌ریزد و آنوقت زمینه برای ظهور امام زمان فراهم می‌شود و دیگر کار تمام است. مشکل امروز جمهوری اسلامی استکبار نیست بلکه قدرت‌یابی و فرصت‌طلبی برخی جریانات داخلی است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه عده‌ای تشنه قدرت هستند عنوان کردند: آنان آنچنان کر و کور شده‌اند که تحلیل‌ها و نصیحت‌ها را نمی‌شنوند و فقط به فکر آن‌ هستند تا چگونه با خشنود کردن قدرت‌های سلطه‌گر به میز قدرت برسند. تشنگان قدرت دستاویز استکبار جهانی می‌شوند. آنها نتیجه اینکه خشنودی استکبار به کجا می‌رسد را محاسبه نمی‌کنند بلکه تنها زمینه‌ای برای رسیدن به قدرت می‌بینند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر اینکه تمام ترس ما از این جریان‌هاست، بیان داشتند: این جریان‌ها برای دشمن ابزار و دستاویزی می‌شوند و بعد از مدتی به صورت نیروی عملیاتی برای آن‌ها کار می‌کند. در این عرصه وظیفه شما فعالان بسیجی فرصت‌شناسی و تحلیل‌های شما در این زمینه است؛ اکنون ما نسبت به یکسری نیروهای عظیم حزب‌اللهی که امام و جنگ را ندیده‌اند و با تمام اطمینانی که به آن‌ها داریم، اگر شماها نباشید امکان لیز خوردن آن‌ها وجود دارد و این معجزه خاک جبهه است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.