پنجشنبه 3 مهر 1393 | 17:44
سردار کریم پور در جمع مجمع فصلی پیشکسوتان جهاد و شهادت گیلان
در مقابل هرگونه تهدیدات از تولیدات داخلی استفاده خواهیم کرد
در مقابل هرگونه تهدیدات از تولیدات داخلی استفاده خواهیم کرد
امروز جمهوری اسلامی با وجود انسان های مومن و ارزشمند و با تجربه در مقابل هر گونه تهدید دشمنی خواهد ایستاد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل سپاه قدس گیلان تشکیل گردید. در این جلسه بعد از تلاوتی چند از کلام ا... مجید و قرائت بخشی از وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی (ره) گزیده ای از فرمایشات حضرت امام خامنه ای توسط مجری قرائت شد ، برادر حسین داداشی مسئول کانون بسیج پیشکسوتان لاهیجان گزارشی از وضعیت جذب ،مجامع ،کمیته های تخصصی و هیئت های قرآنی ارائه داد.

 سپس قادر رستمی مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه قدس گیلان آخرین وضعیت بسیج پیشکسوتان را تشریح و به  اهمیت برگزاری روز قشر پرداخت و افزود  هفتم مهر ماه  سالروز شهادت فلاحی ،فکوری ،کلاهدوز ،نامجو و جهان آرا که مقارن است با روز تشکیل بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و شهید شاخص امسال سازمان ؛ محمد جهان آرا می باشد وی  از تمامی نواحی خواست تا با هرچه با شکوه تر برگزار کردن این روز یاد و خاطره این شهید بزرگوار را زنده نگاه دارند.

 سپس سردار کریم پور عضو شورای هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت مرکز به تشریح آخرین وضعیت کشور –منطقه و جهان پرداخت و افزود:امروز جمهوری اسلامی با وجود میلیونها انسان مومن و ارزشمند و با تجربه در مقابل هرگونه تهدید دشمنان خواهد ایستاد و هیچ قدرتی توان مقابله با این کشور را نخواهد داشت و توانمندیهای جوانان غیرتمند و ولایتمدار کشورمان با اتکاء به خداوند متعال و پیروی از دستورات ولی امر مسلمین در عرصه نظامی و دفاعی به خود کفائی رسیده و برای مقابله با هرگونه تهدید از تولیدات دفاعی داخلی استفاده خواهیم کرد و در ادامه به گروه داعش پرداخت و گفت داعش زایده آمریکاست و امروز در عراق  مردم و ارتش عراق هستند که در مقابل آنها ایستاده است.

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.